دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC
دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1397 6 دیدگاه
25,585 بازدید

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای کامپیوتر

ماجراهای باور نکردنی ون‌هلسینگ، یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی است که توسط یک شرکت مجارستانی با نام NeocoreGames بر اساس رمان مشهور “دراکولا” نوشته Bram Stoker، در سال 2013 به بازار عرضه شد. در تاریخ 9 می 2012، این شرکت که قبل از عرضه این بازی، سابقه ساخت مجموعه King Arthur را در کارنامه خودش دارد، از عظم خود برای ساخت یک بازی جدید در سبک اکشن و نقش‌آفرینی برای PC و Xbox 360 پرده برداشت و در Gamescom 2012 اعلام کرد که ساخت این بازی به عنوان بخشی از سه‌گانه برنامه‌ریزی شده است.

داستان بازی، نه دقیقا بر اساس جهان تصویر‌ شده در کتاب بلکه مشابه‌اش، در یک اروپای قرن نوزدهم پیچیده با “هیولاها، جادو و تکنولوژی عجیب‌و‌غریب” و در بورگوویا، پایتخت پادشاهی گوتیک-نویر رخ می‌دهد. یک شهر وسیع که به‌واسطه‌ی علمی نابودگر پر از موجودات بد شده و خطر نابود‌شدن صلح میان انسان‌ها و هیولاها، وجود دارد. شخصیت اصلی بازی، پسر آبراهام ون‌هلسینگ، شکارچی خون‌آشام رمان است و او وظایف پدرش را بر عهده می‌گیرد. یک مرد جوان که هنوز در استفاده از استعداد و توانایی‌هایش در زندگی واقعی فاقد تجربه است، آموزش داده می‌شود تا با به‌دست آوردن اعتماد به نفسش، هیولاها را به قتل برساند و جان بی‌گناهان را نجات دهد.

تجهیزات پیشرفته و هم‌راهی یک روح جذاب با نام کاتارینا، شما را در کاوش میان شهر بزرگ و بیابان اطرافش، کمک می‌کند. سازندگان هم‌چنین قابلیت ارتقا دادن به توانایی‌های ون‌هلسینگ و کاتارینا و بیشتر سلاح‌ها و تجهیزات را فراهم کرده‌اند. با جستجوی اطراف، شکست دشمنان و نابود کردن هیولاها، طلا به‌دست می‌آورید و آنرا برای بهبود مهارت‌ها و تجهیزات خرج می‌کنید. به‌غیر از گیم‌پلی ساده و داستان جذاب، بخش ارتقای بازی نیز گیرایی زیادی دارد و شما را بیشتر بازی کردن، ترغیب می‌کند. ون‌هلسینگ دارای چهار توانایی اصلیBody ، Dexterity، Willpower و Luckاست که پیشرفت و بالا بردن هر کدام از آن‌ها، در مبارزه نزدیک با شمشیر و از راه دور با تفنگ، به شما کمک می‌نماید. در کنار آن بخش Skills و بازکردن هر کدام از آن، به جذابیت مبارزات می‌افزاید. حضور کاتارینا، روحی که پدر ون‌هلسینگ در آخرین سفرش آزاد کرده بود و کاتارینا هم در عوض قول حفاظت از خانواده او را می‌دهد، قابلیت ارتقاء و توانایی‌هایش نیز باعث متمایز شدن این بازی از دیگر هم‌سبک‌هایش می‌شود و شما را تا حدودی به یاد بازی خاطره‌انگیز Onimusha 3: Demon Siege می‌اندازد.

با شش کلاس قابل اجرا و یک حالت بازی جدید و طیف گسترده‌ای از ماموریت‌های اصلی و فرعی، شخصیت‌پردازی بی‌نقص، هیولاهای مختلف نظیر خون‌آشام‌ها، گرگ‌نماها، حیوانات درنده و انسان‌های شرور، جلوه‌های صوتی عالی، بیش از 50 ساعت گیم‌پلی در مبارزات از طریق یک داستان منحصر به‌فرد و امکان بازی در حالت چند نفره، همگی از ضعف گرافیک متوسط بازی کاسته و باعث جذب بیشتر مخاطب سبک اکشن- نقش‌آفرینی نسبت به بازی‌هایی مثل Grim Dawn و Victor Vran می‌شود. سازندگان نیز سعی نموده‌اند با یک پایان‌بندی مناسب در داستان، ضمینه را برای تولید قسمت بعدی این مجموعه فراهم نمایند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit)
Processor:Quad Core CPU 2.5 GHz
Memory:4 GB RAM
Graphics:GeForce 560 or Radeon HD5800
DirectX®:11
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX 11 compatible sound card

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP3, Windows 7, Windows 8
Processor:Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:GeForce 8800, Radeon HD4000, Intel HD4000 (min. 512 MB VRAM)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Incredible Adventures of Van Helsing is an action role-playing video game developed by the Hungarian independent development studio NeocoreGames. Based on the novel Dracula by Bram Stoker, the game focuses on the trials of young Van Helsing, son of the legendary vampire hunter Abraham Van Helsing from the book. The game is set in a gothic-noir 19th-century Eastern Europe and contains “intentionally anachronistic humor and gadgetry”.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 28.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    امیر ر‌ضا

    مهمان

    سلام خسته نباشید.
    نسخه GOG حذفیات داره ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر ر‌ضا

      پشتیبانی

      سلام خیر دوست عزیز

  • Avatar

    بردیا

    مهمان

    بعد از دیابلو امید من به بازی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    غریبه

    مهمان

    سلام ببخشید core pack حذفیات داره؟ یعنی منظورم اینه که fitgirl کامل تره یا این نسخه؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به غریبه

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز هر دو نسخه کامل هستند و حذفیاتی که دارن فقط مربوط به زبان های غیر انگلیسی میشه اما خب در هر صورت کاملترین نسخه gog هستش

  • Avatar

    غریبه

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    ببخشید بازی دارای حذفیات هستش؟!

    پاسخ دهید