یحیی رحیمی

انتشار Total War: Three Kingdoms به ماه می میلادی منتقل شد

یحیی رحیمی 24 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,683 بازدید

Sega و Creative Assembly به تازگی بیانیه ای منتشر کرده اند و حالا می دانیم که تاریخ انتشار Total War: Three Kingdoms حدود 2 ماه نیم تاخیر خورده است. این بازی سبک استراتژی قرار بود که هفتم ماه مارس میلادی منتشر شود و حالا تاریخ عرضه آن به 23 می منتقل شده است.

این خبر روی وب سایت اصلی Total War منتشر شده است و کارگردان اصلی استدیو در این مورد گفته است که قرار است در این نسخه از بازی سطح جدیدی از سختی را ایجاد کنند و برای آن زمان بیشتری نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند تمام سیستم ها قادر به اجرای بازی هستند و می توانید تجربه خوبی از Total War کسب کنید. او در این زمینه گفت:

البته که زمان بیشتر هیچ صدمه ای به بازی نخواهد زد و ما تنها در حال برطرف کردن باگ ها و مشکلاتی هستیم که حل آن‌ها سخت است و البته صاف کاری های اضافه ای که ظاهر بازی را بهتر نشان می دهد. ما همه می دانیم که جزئیات کوچک چقدر تفاوت ایجاد می کنند.

خوش شانسیم که در جایی قرار داریم که می توانیم تصمیمات درستی برای بازی مان بگیریم و در این حالت تصمیم ما این است که زمان بیشتری برای آماده کردن بازی برای طرفداران نیاز داریم. مهم است که بازی در اختیار کاربر قرار دهیم که نهایت لذت را از آن ببرد و نمی خواهیم تنها به تاریخ انتشار بازی بچسبیم. ما می دانیم که همه از این تصمیم خوشحال نخواهند بود اما باور داریم این بهترین کاری است که می توانیم برای بازی و طرفدارانمان انجام دهیم.

پولیش کردن ممکن است چیزهای زیادی را شامل شود. مانند اینکه انیمیشن بازی در حالت مبارزه کاملا روان اجرا شود یا اینکه اطمینان حاصل کنیم بازی در بالاترین حالت استاندارد اجرا می شود یا اینکه آیا نورپردازی در تمامی حالات و آب و هواها متعادل است یا خیر. ما در حال بررسی تمام بازی هستیم و می خواهیم ببینیم چه چیزهایی را می توانیم بهبود ببخشیم.

نظر شما در مورد تاخیر ایجاد شده چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.