یحیی رحیمی

پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا: Red Dead Redemption 2 به صدر برگشت

یحیی رحیمی 23 بهمن 1397 بدون دیدگاه
789 بازدید

به تازگی جدیدترین آمار فروش هفتگی بریتانیا منتشر شده است و همان طور که می دانید این آمار در بررسی روند فروش بازی ها بسیار تاثیر دارد. با توجه به جدول منتشر شده می توان گفت که Red Dead Redemption 2 موفق به بازپس گرفتن مقام اول در چارت فروش فیزیکی منتهی به 9 فوریه شده است. جالب است که Kingdom Hearts 3 به مقام سوم سقوط کرده و FIFA 19 به جایگاه دوم صعود کرده است.

این هفته بازی های تازه منتشر شده زیادی داشتیم و حالا GfK Chart-Track همه چیز را کف دست ما گذاشته است. از بازی های جدید می توان به Monster Energy Supercross 2 اشاره کرد که یک بازی مسابقه ای و موتورسواری است که استدیو Milestone آن را توسعه داده است و این بازی تنها موفق به کسب مقام 34 جدول شده است. بازی های زیادی قرار است که در هفته های آتی منتشر شوند و از جمله آن‌ها می توان به Metro: Exodus، Far Cry: New Dawn، Anthem و Crackdown 3 اشاره کرد و این جدول مطمئنا تغییرات زیادی را به خود خواهد دید.

Red Dead Redemption 2 سال گذشته برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد و بازی تماما در مورد گروه تبه کار Van der Linde است و همه چیز در غرب وحشی جریان دارد. عجیب است که باز گذشت ماه ها از انتشار Red Dead Redemption 2 هنوز این بازی در صدر جدول پرفروش ترین بازی ها قرار می گیرد و این نشان از محبوبیت فوق العاده بازی دارد.

Resident Evil 2 نیز چند هفته ای است منتشر شده است و این بازی نیز موفق به کسب مقام چهارم شده است که اندکی افت داشته است. بازی های نینتندو نیز مانند همیشه جدول را اشغال کرده اند و هر چه که باشد نینتندو در بریتانیا محبوبیت زیادی کسب کرده است. در ادامه می توانید فهرست کامل پرفروش ترین باز ی های این هفته بریتانیا را مشاهده کنید. نظر شما چیست؟

  1. Red Dead Redemption 2
  2. FIFA 19
  3. Kingdom Hearts 3
  4. Resident Evil 2
  5. Call of Duty: Black Ops 4
  6. New Super Mario Bros. U Deluxe
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Spyro Reignited Trilogy
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. Grand Theft Auto V

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.