یحیی رحیمی

Halo Infinite اشتباهات Halo 5 را تکرار نخواهد کرد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1397 بدون دیدگاه
705 بازدید

سری بازی های Halo بین طرفداران Xbox بسیار محبوب هستند و کل کل های زیادی پیرامون این بازی انجام می شود. همان طور که می دانید در کنفرانس E3 سال پیش شاهد معرفی نسخه جدید آن به نام Halo Infinite بودیم. این بازی احتمالا برای کنسول بعدی مایکروسافت منتشر شود و جلوه های تصویری خارق العاده ای دارد. استدیو 343 Industries در مورد این بازی و تصمیمات گرفته شده پیرامون آن واقعا صادق است و قرار است که مشکلات نسخه های پیشین را تکرار نکنند.

همان طور که خبر دارید، Halo 5: Guardians چندان از نظر طرفداران جالب نبود و محبوبیت زیادی کسب نکرد و تقریبا می شود گفت که تمرکز خود در مورد محتوای اصلی این سری بازی را از دست داد. به نظر می رسد که توسعه دهندگان این استدیو از تمامی خطاها و مشکلات خبر دارند و قدم هایی برای کسب اطمینان در مورد اینکه دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نشود برداشته اند. مایکروسافت به تازگی Justin Robey که یکی از کهنه کارهای صنعت بازی های ویدیویی است را ارتقا بخشیده است و او حالا مدیر بخش صدای بازیکنان است.

او به تازگی در یک استریم زنده که توسط استدیو 343 Industries انجام شد، در مورد اینکه چگونه استدیو در حال کار روی Halo Infinte است صحبت کرد و گفت که توسعه دهندگان اطمینان داده اند که اشتباهات Halo 5 را تکرار نکنند. بر اساس گفته های او این بازی برای طرفداران فوق العاده جذاب خواهد بود و همچنین برای افرادی که تابه حال Halo را نیز بازی نکرده اند، کاملا آشنا خواهد بود و همه می توانند از آن لذت ببرند. Robey در این مورد گفت:

Halo یکی از فرانچایزهایی است که می دانیم بسیاری از بازیکنان با انتشار Halo Infinite به تجربه دوباره این سری بازی می گردند و ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که دیگر بازیکنان آن را ترک نخواهند کرد و این یکی از مسائلی بود که بازی کننده های Halo 5 از آن شکایت داشتند. تمام کار در مورد اطمینان حاصل کردن از این است که محتواهای کافی و مناسبی داریم و این محتوا برای طرفداران فوق العاده باشد.

Halo Infinite قرار است که برای Xbox One و PC منتشر شود و هنوز تاریخ انتشار آن در دسترس نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.