Days Gone
یحیی رحیمی

تصاویر جدیدی از Days Gone با تکیه بر شخصیت های Deacon و Sarah منتشر شد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,166 بازدید

استدیو Sony Bend به تازگی تصاویر و اسکرین شات هایی از داستان بازی Days Gone منتشر کرده است و این تصاویر روی رابطه عمیق بین Deacon که شخصیت اصلی بازی است و نامزدش Sarah تمرکز دارد. Days Gone از آن دسته بازی های اختصاصی سونی است که اخیرا دستخوش تاخیر بوده است و قرار است امسال منتشر شود.

وب سایت رسمی PlayStation جزئیات بسیار جالبی از بازی و رابطه بین Deacon و Sarah فاش کرده است:

Deacon St. John و Sarah Whitaker یک زوج بی شباهت به هم هسنتد. Deacon یک روستایی از شهر Oregon است و عضو یک باشگاه موتورسواری و این درحالی است که Sarah اهل سیاتل است و یک گیاه شناس با مدرک بیوشیمی است؛ اما از همان لحظه ای که یکدیگر را روی خیابان های پشتی Farewell Oregon ملاقات کردند، به زوجی غیر قابل جدا شدن تبدیل شدند. حالا آن‌ها خود را برای غروب و رفتن از شهر آماده می کنند و فصل دیگر زندگی شان به عنوان زن و شوهر در حال آغاز شدن است.

قرار است که بخش های جدیدی از داستان بازی در هفته های آتی منتشر شود و در نتیجه بیشتر از اینها از رابطه بین این زوج خواهیم فهمید. این اولین بخش داستانی Days Gone است که شاهد زامبی های وحشتناک نیستیم و البته بر اساس اسکرین شات ها می توان گفت که این دورانی است که هنوز جنگ اصلی برای بقا آغاز نشده است و شخصا دوست دارم ببینم که رابطه بین این دو چه نقشی در داستان کلی دارد و چه سرنوشتی در انتظار این دو است.

Days Gone بعد از انتشار Uncharted: Fight for Future، اولین بازی استدیو Sony Bend است و قطعا تغییر زیادی نسبت به ماجراجویی های Nathan Drake و دوستانش است. Days Gone شباهت های زیادی به The Last of Us دارد و البته تفاوت های کلیدی بین این دو نیز واضح است. Days Gone یک شوتر جهان باز سوم شخص خواهد بود و باید به جنگ زامبی ها و دیگر بازمندگان بروید.

قرار است که Days Gone به طور اختصاصی برای PS4 در تاریخ 26 آوریل منتشر شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.