دانلود بازی Remember Me برای PC
دانلود بازی Remember Me برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Remember Me برای PC

پارسی گیم 20 بهمن 1397 7 دیدگاه
27,934 بازدید

دانلود بازی Remember Me برای کامپیوتر

بازی Remember Me در سبک اکشن ماجراجویی را Dontnod Entertainment ساخته و توسط Capcom در ماه ژوئن سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد تا قبل از آن سال این بازی‌ از نظر داستان و گیم‌پلی سینماتیکش بی‌مانند بود. موضوع اصلی بازی در مورد نیلین، شکارچی حافظه است که در خدمت یک گروه مقاومت زیرزمینی به‌نام Errorists فعالیت می‌کند. هنگامی که بازی شروع می‌شود، Megacorporation Memorize تقریباً تمام خاطرات او را از حافظه‌اش پاک‌کرده است و با کمک یک مرد اسرارآمیز به نام Edge، او تلاش می‌کند حافظه و خاطرات ازدست‌رفته خود را بازیابی کند.

خاطرات شخصی را می‌توان دیجیتالی کرد، خریدوفروش یا با چیزهای دیگر معامله کرد. آخرین بقایای حریم خصوصی و صمیمیت در ابتدای قرن بیست‌ویک و با رشد انفجاری شبکه‌های اجتماعی، نابود شده است. خود شهروندان اداره و نظارت جامعه را در عوض راحتی که فقط فناوری هوشمند می‌تواند ارائه دهد، به روبات‌ها واگذار نموده‌اند. این اقتصاد حافظه، قدرت عظیمی را فقط در اختیار بخش کوچکی از مردم قرار داده است. مقامات، از ترس دانش و توانایی Nilin، او را دستگیر و حافظه‌اش را پاک کرده‌اند؛ اما این شکارچی سابق حافظه‌ی نخبگان توانایی شکستن ذهن افراد و سرقت یا حتی تغییر خاطرات آن‌ها را از دست نداده و پس از فرار از زندان به کمک تنها دوست خود، برای رسیدن به هویتش تلاش می‌کند. این جستجو برای گذشته‌اش منجر به تلاش برای شکار او توسط افرادی که این سیستم نظارت را ایجاد کرده‌اند، می‌شود.

Memory Remix این مکانیک نوآورانه در گیم‌پلی بازی، اجازه می دهد تا بازیکنان از قدرت نیلین استفاده کنند و بخش‌هایی از خاطرات مردم را در زمان حال تغییر دهند. این امر چشم‌انداز کامل شخصیت افراد را بر خود و مردم اطرافشان تغییر می‌دهد که می‌تواند عواقب وخیمی برای جهان در سال 2084 داشته باشد. هم‌چنین بازی ترکیبی متعادل از مبارزه و اکتشاف در محیط‌های مختلف نئو-پاریس، مبارزه شامل استفاده از مهارت در هنرهای رزمی و یک سیستم ترکیبی اصلاح‌شده تحت عنوان Pressen است. این سیستم از لحاظ مبارزه، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از چهار دسته انتخابی (قدرت، بازسازی انرژی، تکرار و …) ترکیب‌های حرکتی دلخواه خود را ایجاد کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا کارهایی همانند گروه‌های دشمن را انجام دهند، با سرعت زیاد حرکت یا روبات‌های پرخاشگر را به متحدان خود تبدیل کنند. بازیکنان هم‌چنین به سلاح‌های پرتابی مانند Spammer و Junk Bolt دسترسی دارند.

بازی در ابتدا قرار بود در سبک نقش‌آفرینی، توسط سونی و به طور انحصاری برای پلی استیشن 3 منتشر شود، اما در پی اختلافات بین Dontnod و سونی و پس از آن لغو پروژه در ماه فوریه 2011 به دلیل کاهش بودجه، در نمایشگاه Gamescom 2011 به نمایش گذاشته شد و امیدوار بود که توجه لازم را برای یک قرارداد جدید جلب کند. Capcom مالکیت معنوی بازی را در سال 2012 خریداری کرد و این پروژه را به عنوان یک بازی اکشن-ماجراجویی برای انتشار در سیستم‌عامل‌های مختلف به ارمغان آورد. در بخش هنری Jean-Maxime Moris بازی را کارگردانی کرده که سابقه‌ی همکاری در ساخت Prince of Persia: The Two Thrones و Life Is Strange را دارد. بازی از نظر داستان، روان بودن، گرافیک و جلوه‌های صوتی تصویری از تمامی منتقدین و کاربران، نمرات عالی دریافت نموده و تقریباً شباهت به هیچ بازی دیگری ندارد. شاید در ترکیبات مبارزه و هنرهای رزمی به سری Batman و یا Sleeping Dogs نزدیک باشد ولی به‌طورکلی، برای دوستداران سبک اکشن ماجراجویی منحصربه‌فرد تلقی می‌گردد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® Core™ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Remember Me is an action-adventure video game developed by Dontnod Entertainment and published by Capcom. It was released worldwide in June 2013 for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360. The game’s plot focuses on Nilin, a memory hunter working for an underground resistance called the Errorists. When the game starts, she has been stripped of nearly all her memories by megacorporation Memorize. With the help of a mysterious man named Edge, she goes on a quest to bring down Memorize and recover her lost memories. Throughout the story, she is permitted to use her Memory Remix power to ultimately refurbish people’s recollections. The combat consists of a modified combo system called Pressen.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    shadow

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود کردم اما موقعی می خوام نصبش کنم ارور ISD.dll رو میده ویندوزم 10 لطفا راهنمای کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به shadow

      پشتیبانی

      این متن را در گوگل سرچ کنید راه های حل مشکلتون رو پیدا میکنید
      ** ارور ISDone.dll **

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام بعد نصب بازی cracktro بالا میاد بعد وارد بازی نمیشه باید چیکارکنم اخطار MSVCP100 باید چیکار کنم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی را نصب کنید

  • Avatar

    نیکا

    مهمان

    عالیه این بازی البته گاهی اوقات دوربینش خوب عمل نمیکنه. پایان بازی برای من خیلی جالب بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Farshad

    مهمان

    سلام
    کرک شده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Farshad

      نویسنده

      سلام
      بله