یحیی رحیمی

ارزش سهام EA به دلیل عملکرد ضعیف این کمپانی 10 درصد افت کرد

یحیی رحیمی 17 بهمن 1397 بدون دیدگاه
558 بازدید

بر اساس گزارش مالی جدید EA ، ارزش سهام این کمپانی افت 10 درصدی داشته است و مدیرعامل این کمپانی نیز در واکنش به افت ارزش سهام به عملکرد ضعیف آن‌ها و عدم برآورده کردن انتظارات اعتراف کرده است. این شرکت در کل 1.61 میلیارد دلار درآمد داشته است که در برابر 1.75 میلیارد دلار پیش بینی شده، رقم کمتری است و حتی Battlefield 5 نیز کمکی به برآورده کردن انتظارات نکرده است.

مدیرعامل کمپانی EA در این مورد گفته است:

صنعت بازی های ویدیویی به رشد خود در سالی پر از رقابت و تغییرات بزرگ ادامه داده است. سه ماهه سوم سال برای Electronic Arts بسیار سخت بود و ما نتوانستیم که مطابق انتظاراتمان عمل کنیم. ما حالا قدرت کمپانی خودمان را برای بهبود عملکرد و تمرکز روی ارایه بازی های جدید و همچنین سرویس های آنلاین بلند مدت متمرکز خواهیم کرد. در مورد Apex Legends و همچنین انتشار Anthem هیجان زده ایم و همچنین بازی های جدیدی که در سال آینده مالی به تجربه ما در بازار جهانی کمک خواهد کرد.

این صحبت ها در گفتگو با CNBC بیان شده است و کمپانی EA نگاه جدی به دو بازی جدید Anthem و Apex Legends دارد و می خواهد آینده کمپانی خود را از این افت نجات دهد. به نظر می رسد که Apex Legends عملکرد خوبی داشته است و موفق به جذب بازیکنان زیادی شده است و البته نقدهای مثبتی نیز دریافت کرده است و به نظر می رسد که جامعه بازیکنان از این بازی لذت می برند و احتمالا این بازی نیز به موردعلاقه ها اضافه شود.

EA انتظار دارد که بتواند حدود 5 تا 6 میلیون نسخه از بازی Anthem را در یک ماه یا بیشتر به فروش برساند که در نگاه اول عدد بزرگی است و امیدواریم که کمپانی EA نیز دوباره به روند رو به رشد خود ادامه دهد و انتشار Anthem در اریخ 22 فوریه برای PS4، Xbox و PC به تحقق این هدف کمک کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.