Apex Legends
یحیی رحیمی

راهنمایی‌هایی برای کاربران جدید Apex Legends: هفت نکته برای حرفه‌ای شدن!

یحیی رحیمی 17 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,208 بازدید

همه بازیکنان در سراسر جهان از انتشار یک‌باره Apex Legends شوکه شدند و کسی باور نمی‌کرد که EA وارد ژانر Battle Royale شود. شاید این بازی اولین عنوان Battle Royale باشد که شما بخواهید بازی کنید. برای کمک به افراد جدید می‌خواهیم چند راهنمایی مفید و نکات کاربردی را برای بالا بردن احتمال پیروزی شما بیان کنیم و درنتیجه همراه پارسی گیم باشید.

1– رنگ Loot Box ها را بدانید

هنگامی‌که یک بازیکن را می‌کشید و یک نفر از 60 بازیکن کلی کم می‌کنید، آن‌ها هر چه به دست آورده‌اند را به‌جا می‌گذارند. ارزش سلاح و تجهیزاتی که این فرد دارد توسط رنگ جعبه مشخص می‌شود و درنتیجه رنگ‌های مختلف این جعبه‌ها را بشناسید و به‌درستی تجهیزات بازیکن کشته‌شده را مصادره کنید!

2– به‌طور درست از قابلیت‌های Respawn Beacons و نقاط مهم نقشه و البته Jump Tower ها استفاده کنید.

نقشه اصلی بازی نه‌تنها با مکان‌های مختلفی تزئین شده است بلکه دارای سه شی کاربردی است که می‌تواند به‌طور کامل بازی شمارا تغییر دهد. شما می‌توانید با استفاده از Respawn Beacons دوستان خود را که در کام مرگ هستند، زندگی دوباره بخشید. Jump Towers همان‌طور که از اسمش پیداست به شما امکان این را می‌دهد که به آسمان پرواز کنید و سپس روی زمین فرود بیایید. همچنین نقاط Hot Zones روی نقشه وجود دارند که مکان تجهیزات خاص را به شما نشان می‌دهند و می‌توانید برای به دست آوردن تجهیزات خاص به آنجا سفر کنید.

Apex Legends

3- بهترین حالت بازی وقتی است که با دوستانتان بازی کنید

Apex Legends حس خوبی را به بازیکن منتقل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بازی را نمی‌توانید تکی پیش ببرید و درنتیجه بهترین حالت این است که با دوستانتان بازی کنید. در این حالت می‌توانید برنامه‌ریزی‌های گروهی داشته باشید و استراتژی خوبی را کنار یکدیگر پیش ببرید.

4 – در انتخاب شخصیت خود دقت به خرج دهید

8 شخصیت اصلی در بازی وجود دارند که هرکدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاص و توانایی منحصر به خودش است. این قابلیت‌ها به سه دسته: Ultimate، Tactical و Passive تقسیم می‌شوند و باید به‌خوبی زیروبم آن‌ها را یاد بگیرید. این را در نظر بگیرید که هیچ تیمی نمی‌تواند شخصیت تکراری داشته باشد و درنتیجه باید شخصیت خود را به‌دقت انتخاب کنید و کم‌کم بازی با آن را یاد بگیرید. نحوه بازی خود را بفهمید و مطابق آن انتخاب کنید.

5 – نزدیک تیم خود بمانید

Apex Legends تمرکز زیادی روی ارتباط بین اعضای گروه دارد و اگر می‌خواهید مثل عقاب تنها باشید و تیم خود را تنها بگذارید و مانند رامبو به‌صورت تکی از میان رگبار گلوله‌ها جان به درببرید! باید بگویم اشتباه می‌کنید و هیچ شانسی برای بقا ندارید. نزدیک تیم خود بمانید و قابلیت‌های خود را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید. با انجام این کار شانس شما برای بقا بالا می‌رود.

6- افتادن به زمین هیچ‌گونه صدمه‌ای وارد نخواهد کرد

یک ویژگی عجیب ولی کاربردی بازی Apex Legends این است که هیچ بازیکنی از زمین افتادن صدمه نخواهد دید. این به شما اجازه می‌دهد تا حرکات دیوانه‌واری را روی بازیکن حریف انجام دهید و به طرز عجیب و خنده‌داری بازیکن حریف را به کام مرگ بکشانید. درنتیجه نگران افتادن به زمین نباشد و این مکانیک در Apex Legends جایی ندارد.

7 – نقشه را به‌خوبی بشناسید

نمی‌توانید بازی را ببرید مگر اینکه زیروبم نقشه را به‌خوبی بشناسید. مثل این می‌مانند که Call of Duty بازی می‌کنید اما نمی‌دانید باید از کجا به کجا بروید! The Kings Canyon فضای بزرگی در نقشه است که ساختمان‌های مختلفی را در خود جا داده است و البته سلاح‌های خوبی نیز در خود پنهان کرده است. هر چه می‌توانید در نقشه بگردید و بازی کنید و آن را یاد بگیرید. هر چه بیشتر یاد بگیرید حرفه‌ای‌تر خواهید شد و از بازی بیشتر لذت خواهید برد.

همان‌طور که می‌دانید Apex Legends تازه منتشرشده است و اگر دست بجنبانید می‌توانید از بازیکنان دیگر پیشی بگیرید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.