دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC,دانلود بازی Dead Island برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Dead Island, دانلود بازی Dead Island
دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC,دانلود بازی Dead Island برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Dead Island, دانلود بازی Dead Island پارسی گیم

دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC

پارسی گیم 15 شهریور 1395 63 دیدگاه
53,575 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای کامپیوتر

در سال 2011 بود که استدیو Deep Silver به همراه Techland دست به ساخت یک بازی جدید با محوریت زد د خورد محض جهان آزاد زدند. خوشبختانه بازی با استقبال قابل قبولی از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه رو به رو شد، تصدیق کننده این موضوع نمره 80 در وب سایت متاکریتیک بود. همین موضوع تبدیل به پیش زمینه ای برای ساخت نسخه جدید این بازی بود. اما آیا این بازی توانست انتظارات گیمر ها را بر آورده کند و برای باری دیگر نام توسعه دهندگانش را بر سر زبان ها بیاندازد؟ 

از بدو ورود به بازی، پورنا، یکی از شخصیت های اصلی نسخه پیشین شروع به روایت وقایع شماره قبلی و چگونگی گرفتاری در جزیره بونای و اتمام نبرد در این جزیره می کند. روند اصلی داستان بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت های بازی سوار بر یک کشتی نظامی در حال فرار از جزیره بانوی هستند اما هیچ چیز آن طور که باید پیش نمی رود و زمان و مکان دست به پایداری طلسم بدبختی کارکتر های می دهند. کاراکتر های بازی طی یک عمل نا معلوم بی هوش می شوند و پس از اینکه به هوش می آیند با خیل عظیمی از سرباز های زامبی روبرو می شوند. بد شانسی ها فقط به این موضوع محدود نمی شوند و کشتی توسط یک طوفان بزرگ در هم می شکند. پس از مدتی افراد کشتی به هوش می آیند و خود را در جزیره ای پر از جسد های تکه تکه شده پیدا می کنند. اینجاست که جزیره ی Palanai به شما خوش آمد می گوید و به تلاش برای بقا دعوتتان می کند.

روند گیم پلی بازی طوری است که به خواست هر کسی خوش نمی آید و تنها کسانی که عاشق بازی های کشت و کشتار و پر اکشن هستند از آن لذت خواهند برد. گیم پلی بازی با این که به سبک وحشت شناخته می شود، بسیاری از المان های اساسی این ژانر را در خود ندارد و بیشتر شاهد مقاطع پر زد و خورد در بازی هستیم. سلاح های موجود در بازی اکثرا متشکل از انواع سلاح های سرد هستند و در کمتر مواقعی می توان از سلاح های گرمی چون تفنگ و… برای پیش برد بازی استفاده کرد. مراحل بازی بر این فرمول پیاده شده اند که ابتدا با استفاده از وسیله نقلیه و منطقه مد نظر برسید و زامبی ها سر راه و متمرکز در محوطه مورد نظر را بکشید و ماموریت را به اتمام برسانید؛ این شیوه با توجه به مدت زمان گیم پلی بازی که چندان کم هم نیست، ضمن فیزیک نه چندان جالب بازی حین سلاح سرد، با کمبود سلاح گرم ترکیب شده تا بتوانیم بازی را به عدم تنوع مراحل محکوم کنیم.

گرافیک بازی علی رغم وعده های بسیار توسعه اش آن طور که باید عمل نکرد، به طوری که حتی در سطح ماکسیموم نیز بازی تاب رقابت با دیگر عناوین هم سطحش را ندارد. متاسفانه طراحی هنری محیط های بازی به خوبی صورت نگرفته است و در مواقع بسیاری این بازی در القای حس هیجان و ترس به گیمر آن طور که باید موفق واقع نشده است. البته، جزئیات فنی گرافیکی بازی بعضا از کیفیت قابل قبولی برخورداند. فیزیک بازی هم مانند نسخه قبل امکان برداشت و پرتاب بسیاری از اشیا را به شما می دهد اما استفاده از این جنبه ی فیزیک بازی، جز تفنن و اتلاف وقت نیست. خوش اقبال بودیم که بازی اول شخص است وگرنه فیزیک فوق العاده بد بازی از جهت حرکت اعضای کارکتر ها، بشدت آزار دهنده واقع می شد. چرا که این فیزیک خشک حتی در دمو های بازی قابل مشاهده است چه برسد به مواقع In-Game. سطح کیفی پایین حرکت اعضای صورت شخصیت ها به هنگام صحبت کردن، از سایر نکات آزار دهنده بازی در بخش گرافیکی است.

موسیقی های به کار رفته در پس زمینه روند پیش روی بازی، به خوبی و با وسواس بسیار توسعه دهندگان کار شده اند و به وضوح می توان حال و هوای شرقی و هیجان را در تک تک قطعات احساس کرد. در مقابل این موضوع، متاسفانه بازی در صدا پیشگی کاراکتر ها اصلا خوب کار نکرده است و در بسیاری از مواقع شاهد ضعف های پی در پی در ادای عبارات از سوی کاراکتر های مختلف هستیم. ای کاش توسعه دهندگان بازی از مشکلات نسخه اول درس می گرفتند تا ضمن شکست نسخه دوم خاطراتمان را از نسخه اول نیز خراب نکنند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit / Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 Ti / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported. Windows-compatible keyboards, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit / Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported. Windows-compatible keyboards, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.8 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 63 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام موقع اجرای بازی ارور میده اما هیچ نوشته ای نداره چیکار باید بکنم درست شه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    سلام روی کارت گرافیک geforce 9400 میخوره ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 63 دیدگاه