یحیی رحیمی

تاریخ انتشار قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season اعلام شد

یحیی رحیمی 16 بهمن 1397 بدون دیدگاه
648 بازدید

از طرفداران The Walking Dead: The Final Season هستید؟ خبرهای خوبی برای شما داریم. همان‌طور که می‌دانید توسعه بازی در ماه نوامبر 2018 از سر گرفته شد و بعدازآن بود که SkyBound Games تصمیم به نجات این بازی گرفت و اجازه نداد که ورشکستگی Telltale Games مانعی برای طرفداران شود.

به نظر می‌رسد بازی در آخرین مراحل توسعه خود باشد و امروز Skybound Games اعلام کرده است که قسمت چهارم فصل آخر به نام Take Us Back ماه بعدی و در تاریخ 26 مارس میلادی منتشر خواهد شد. این تاریخ دقیقاً 2 ماه بعد از انتشار قسمت سوم بازی است. استدیو بازی در این مورد گفته است:
سخت است که باور کنیم ماجراجویی‌های Clem به پایان می‌رسد. دقیقاً مثل شما درک اینکه این تجربه به پایان برسد بسیار سخت است؛ اما ما کاملاً آماده هستیم و متشکریم که شمارا در کنار خود داشته‌ایم و باید بگوییم که داستان به‌جای دراماتیکی نزدیک شده است.

همین سال پیش بود که در مورد پایان نامعلوم بازی ناراحت بودیم و نمی‌دانستیم اصلاً ادامه بازی را خواهیم دید یا نه و حالا حس سورئالی دارد که تاریخ انتشار آخرین قسمت از بازی را می‌دانیم. جدا از این کل فصل آخر نیز در کنار فصل چهار بازنشر خواهد شد و درنتیجه برای افرادی که این فصل را بازی نکرده‌اند باید بگوییم که شانس خرید کل فصل را باهم دیگر دارید. همان‌طور که می‌دانید قسمت‌های اخیر بازی در انحصار Epic Games Store است و هیچ‌گونه نسخه فیزیکی در دسترس نیست و حالا خوب است که همه را کنار هم دیگر باهم داریم.

این نسخه فیزیکی برای PS4، Xbox One و Switch در همان 26 مارس در دسترس خواهد بود. قیمت این نسخه هنوز مشخص نیست و احتمالاً نزدیک قیمت Season Pass بازی The Walking Dead: The Final Season خواهد بود. افرادی که پیش‌تر فصل آخر بازی را خریداری کرده‌اند نیز قادر به دریافت آن از فروشگاه خریداری‌شده خواهند بود.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.