دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1397 165 دیدگاه
93,655 بازدید

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای کامپیوتر

تک‌تیرانداز از آن دسته تفنگ‌های جذاب و خاص است که همیشه در فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی موردتوجه قرار می‌گیرد و حتی در گروهی که به‌صورت آنلاین بازی می‌کنند، فردی که اسنایپر است از احترام خاصی برخوردار است. Sniper: Ghost Warrior 2 نیز از آن دسته شوترهای خاص است که باید با تک‌تیرانداز خود غوغا کنید و هنگامی‌که نفس خود را در سینه حبس کرده‌اید، دشمن را از فاصله دور به زمین بیندازید. این بازی از نسخه اول خود درس‌های بزرگی گرفته است و استدیو CI Games تغییرات بسیار زیادی در نسخه دوم ایجاد کرده است و تجربه چالش‌انگیز و همچنین واقعی را در اختیار بازیکن قرار داده است. Sniper: Ghost Warrior 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده می‌کند و همچنین خود استدیو نیز آن را برای ویندوز و کنسول‌های PS3 و XBox 360 روانه بازار کرده است.

داستان بازی پیرامون یکی از کاپیتان‌های نیروی دریایی آمریکا به نام Cole Anderson است که در فیلیپین به همراه یکی از مأموران مخفی CIA به دنبال تخریب رادار روسیه هستند. بعدازاینکه رادار دشمن از چنگال آن‌ها بیرون کشیده می‌شود، عملیات لو می‌رود و مأمور سیا نیز به این منظور درخواست تیمی کامل می‌کند. اینجا وظیفه Anderson مشخص می‌شود و او باید با استفاده از تک‌تیرانداز خود از فاصله دور این تیم را پشتیبانی و هدایت کند. داستان پیش می‌رود و اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و این تیم نیز دستگیر می‌شود و حالا دیگر همه‌چیز به شما و مهارت‌های مخفی‌کاری و همچنین دست قدرتمند شما بستگی دارد. Sniper: Ghost Warrior 2 نسبت به نسخه قبلی بهبودهای زیادی را شاهد بوده است و حالا دیگر می‌توانید حس یک اسنایپر حرفه‌ای را داشته باشید.

در این نسخه از بازی همه‌چیز به هوش و ذکاوت شما برمی‌گردد و باید به‌خوبی پشت دیوارهای سنگی کاور بگیرید و یا اینکه سینه‌خیز و بی‌حرکت روی زمین بمانید و سایه دشمن را دنبال کنید و در خفا او را به خاک بمالید. چالش و معماهای داخل بازی به آن آسانی که فکر می‌کنید نیستند و بعضی‌اوقات باید بارها از زاویه‌های مختلف به حریف نگاه کنید و بالاخره زمان مناسبی برای شلیک پیدا کنید. برای بعضی‌ها شاید بخش داستانی رضایت‌بخش نباشد و باید بگوییم که بخش آنلاین نیز در نظر گرفته‌شده است که البته همانند Call of Duty نیست و امکانات کمتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. داستان بازی Sniper: Ghost Warrior 2 و همچنین سیستم مخفی‌کاری آن به‌گونه‌ای شمارا مجذوب خود می‌کند که نمی‌دانید چگونه زمان سپری شد و مراحل بازی را پشت سر گذاشتید. دوربین تفنگ خود را تمیز کنید و آن را روی سر دشمن نشانه بروید، شما دیگر یک اسنایپر حرفه‌ای هستید!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 9Gb
Video Card:NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Sniper: Ghost Warrior 2 is the only multi-platform, first-person, modern shooter exclusively designed around the sniper experience. It takes the bulls-eye precision of its predecessor to new and exciting heights, offering more diverse sniper challenges; a rebuilt AI system and the thrilling “one shot, one kill” precision that made the original a huge hit, selling 3 million copies worldwide. Taking advantage of the advanced capabilities of the CryENGINE3, Sniper: Ghost Warrior 2 also delivers striking graphic environments.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 72 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 165 دیدگاه
  • Avatar

    ش

    مهمان

    اقا این بلک باکس پارت 4 که مشگل داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پرهام

    مهمان

    سلام
    بازی بدون ارور نصب شد حدودا ۲۰ الی ۲۵ دقیقه طول کشید ولی وقتی بازی استارت میکنم صفحه سیاه میشه بازی رو بالا نمیاره
    مشکلش کجاست نسخه بلک باکس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام ببخشید فرق نسخه بلک باکس با پروفت چیه؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      سلام
      بلک باکس نسخه فشرده و پرافت نسخه کامل

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    سلام کرک بازی کجاست؟پیداش نکردم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 165 دیدگاه