Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی هفتم

کیوان آمیرزاده 11 بهمن 1397 بدون دیدگاه
636 بازدید

چالش‌های هفته‌ی هفتم فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که کامل کردن آن‌ها سخت نیست اما می‌تواند زمان‌بر باشد. در این مقاله برای کامل کردن سریع‌تر این چالش‌ها به شما کمک خواهیم کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- از 7 مکان Expedition دیدن کنید.

برای کامل کردن این چالش باید در مکان‌های مشخص‌شده بر روی عکس فرود بیایید تا به راحتی این چالش را کامل کنید. شما می‌توانید وارد یک مود LTM شوید و با خیال راحت از تمام این مکان‌ها در یک بازی دیدن کنید.

Fortnite

2- در 3 بازی مختلف، از Rift استفاده کنید.

شما با استفاده از Rift یا آیتم Rift-To-Go می‌توانید این چالش را جلو ببرید اما دقت داشته باشید که در هر بازی تنها یک بار می‌توانید این چالش را جلو ببرید. Rift ها همان شکاف‌های درون محیط بازی است که با ورود به آن‌ها، از آسمان به سمت زمین پرتاب می‌شوید.

3- با استفاده از سلاح Pistol، 3 نفر را بکشید.

با توجه به تنوع بالای کلت‌ها نسبتاً به فصل‌های قبل، راحت‌تر می‌توانید این چالش را کامل کنید. به مناطق شلوغی مثل Tilted Towers بروید و به سرعت کلتی را پیدا کنید و شروع به کشتن دشمنان بی سلاح کنید. کامل کردن این چالش اصلاً سخت نیست اما اگر مدت‌زمان زیادی از بازی بگذرد، بازیکنان شیلد بسیار زیادی خواهند داشت که کشتن آن‌ها را به کلت بسیار سخت می‌کند. پس سعی کنید در همان ابتدای شروع بازی این چالش را پیش ببرید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Salty Springs فرود بیایید).

یکی از تکراری‌ترین چالش‌های دو فصل اخیر، همین چالش است که شما باید با فرود آمدن در منطقه‌ی مورد نظر، منتظر شوید تا بازیتان تمام شود تا مرحله‌ی بعدی برای شما باز می‌شود. توجه داشته باشید که بیش از یک مرحله را نمی‌توان در چالش‌های مرحله‌ای کامل کرد.

5- در مناطق Frosty Flights یا Loot Lake، 7 صندوق را بازی کنید.

منطقه‌ی Loot Lake به دلیل خلوتی بیشتر نسبت به Frosty Flights، انتخاب بهتری برای کامل کردن این چالش است. سعی کنید سراغ مودهای LTM بروید و اگر هدف مود دور از یکی از این دو مکان بود، سریعاً به مکانی که دورتر است بروید و می‌توانید در دو بازی این چالش را کامل کنید. البته این چالش به صورت خودکار پس از بازی کردن زیاد، کامل خواهد شد.

6- یک هواپیما را در هوا نابود کنید.

این چالش اصلاً سخت نیست و شاید کمی زمان‌بر باشد. Mounted Machin Gun دشمن خونی هواپیماها است و شما با وارد شدن در مودهای LTM، شروع به شلیک کردن به هواپیماها کنید و به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید. راه دیگر آن است که سوار هواپیما شوید و از فاصله‌ی بالایی نسبت به زمین از آن بیرون بیایید و به سرعت خود را به زمین برسانید. سپس هواپیمای خالی و ثابت که در هوا در حال سقوط است را نابود کنید؛ اما مطمئن باشید که اگر در مود LTM صرفا بر روی نابود کردن هواپیماهای دشمن تمرکز کنید، می‌توانید در یک بازی این چالش را کامل کنید. اگر هم با دوست خود بازی می‌کنید، به او بگویید تا هواپیما را در هوا در موقعیت مناسبی قرار دهد و شما با نابودی آن، به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: به میزان 200 واحد به دشمنان آسیب برسانید).

این چالش مرحله‌ای به صورت خودکار نیز کامل می‌شود اما بهتر است تمرکز بالایی بر روی مراحل آخر این چالش کنید که همگی مربوط به آسیب‌رسانی به دشمنان از روش‌های مختلف است. مود LTM بهشتی برای کامل کردن این چالش است.

Fortnite

ستاره‌ی مخفی این هفته در Polar Peaks قرار دارد که شما می‌توانید مکان دقیق آن را بر روی عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.