یحیی رحیمی

Resident Evil 2 موفق به فروش 3 میلیون نسخه در هفته اول انتشار شد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,404 بازدید

Capcom از زمانی که تصمیم به بازسازی Resident Evil 2 گرفت مورد حمایت بسیاری از طرفداران این سری قرار گرفت. بالاخره هفته پیش این بازی منتشر شد و شاهد نقدها و نمرات بسیار خوبی از جانب منتقدان بودیم. این بازی تنها در زمان انتشار نسخه بتای خود موفق به جذب بیش از 2 میلیون کاربر شده بود و حالا آمار و ارقام از رکورد جالبی صحبت می کنند.

Resident Evil 2 موفق به فروش بیش از 3 میلیون نسخه در هفته اول روی پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC شده است. این آمار توسط خود استدیو بازی اعلام شده است و همچنین جالب است که بدانید فروش کلی سری بازی های Resident Evil به بیش از 88 میلیون نسخه تا 28 ژانویه امسال رسیده است. با توجه به اینکه نسخه اولیه بازی در سال 1996 منتشر شده است، آمار فروش بدی به شمار نمی رود.

Resident Evil 2 ابتدا در سال 1998 منتشر شد و موفق به فروش 4.69 میلیون نسخه شد و باعث تبدیل به چهارمین بازی پرفروش فرانچایز Resident Evil شد. هر چند Capcom آمار فروش دقیق را اعلام نکرده است اما این عدد بسیار رقم بالایی است و در مقایسه با بازی های دیگر رقم بالاتری است. باید صبر کرد و دید که نسخه های فیزیکی بازی در انگلستان چه عملکردی خواهند داشت و به زودی آمار فروش هفتگی انگلستان نیز در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

خبر خوب برای طرفداران این است که در تاریخ 15 فوریه شاهد عرضه DLC اول بازی به نام Ghost Survivors خواهیم بود که سه سناریوی مختلف را به بازی اضافه می کند و همچنین سه شخصیت جدید نیز در دسترس بازیکنان خواهد بود. Capcom خبر از انتشار سناریوهای دیگری داده است و برای فهمیدن آن‌ها باید صبر کنیم و منتظر خبرهای بعدی باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.