دانلود بازی Dead In Vinland برای PC
دانلود بازی Dead In Vinland برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dead In Vinland برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1397 1 دیدگاه
11,330 بازدید

دانلود بازی Dead In Vinland برای کامپیوتر

وایکینگ‌ها از اقوامی هستند که همیشه جایگاه خاصی در تاریخ داشته‌اند و موردعلاقه بسیاری از افراد با آن کلاه‌های جالب و البته خشونت بی‌حدوحساب خود هستند. Dead in Vinland نیز از همین ایده استفاده کرده است و بازی در سبک بقا و مدیریت در مورد یک خانواده وایکینگ پدید آورده است که در جزیره‌ای جادویی قرار دارند و توسط پادشاه قبیله به نام Bjorn اداره می‌شوند. بازی شباهت‌هایی به Sims دارد و تماماً در مورد حفظ تعادل و جواب دادن به درخواست‌ها و نیازهای مردم است. قبیله شما هر شب گرسنه و تشنه می‌شود و باید در طول روز به جمع‌آوری آب و غذا بپردازید. همچنین می‌توانید کمپ خود را به‌روزرسانی کنید و به جستجو در جزیره بپردازید و تنها اطمینان کسب کنید که مردم به حد مرگ نرسند. Dead In Vinland توسط استدیو کوچک اما قدرتمندی به نام CCCP توسعه‌یافته است و سال 2018 برای پلتفرم PC روانه بازار شده است.

هر کاری که انجام دهید دارای تأثیر منفی خواهد بود و مثلاً فرستادن فردی برای شکار و پر کردن انبار غذا نیاز به سه عدد تیر خواهد داشت و همچنین شانس آن نیز وجود دارد که با مصدومیت بازگردند و البته در بیشتر اوقات با دستی پر از گوشت! برای راضی نگه‌داشتن مردم خود تنها نیاز به آب و غذا دارید و بعضی‌اوقات حتی آب نیز نیاز نخواهد بود. یکی از قابلیت‌هایی که باعث ایجاد تفاوت بین Dead in Vinland و دیگر بازی‌های سبک بقا شده است همین تغییر ناگهانی شرایط است که باید آمادگی مناسبی برای رفع مشکلات داشته باشید. در بازی شاهد بازرگانان مختلفی از سراسر نقاط دنیا هستیم و حتی ایرانی‌ها نیز جزو بازرگانان بازی قرار دارند. یکی از بخش‌های جالب بازی مبارزات است که به سطح مبارز بستگی دارد. دو قبیله مبارزه کننده باید افراد خود را در 2 ستون بچینند و همچنین از قابلیت‌های خاص سربازان برای پیروزی استفاده کنند.

مودها و آپدیت‌های مختلفی برای بازی منتشرشده است که جدیدترین آن‌ها Battle Of The Heodenings نام دارد و همچنین نسخه بازی را به 1.3 ارتقا می‌دهد. خریداران این DLC جدید قادر به انتخاب دو حالت داستانی یا Heodening خواهند بود که حالت بی‌پایان و بی‌نهایت بازی است و می‌توانید تا همیشه به اداره شهر خود بپردازید. در بسته الحاقی جدید قادر به انتخاب 4 شخصیت مختلف خواهید بود و همچنین می‌توانید شخصی‌سازی‌های دلخواه را نیز انجام دهید. یکی از ویژگی‌های اضافه‌شده نیز دادوستد با خدایان آبی‌رنگ بازی است که قادر به دریافت آیتم‌های مبارزه خاصی از آن‌ها خواهید بود. نقشه جدیدی برای بخش بی‌نهایت در نظر گرفته‌شده است و همچنین تغییراتی نیز در زمینه مبارزه صورت گرفته است.

بازی‌های مدیریتی همیشه جذابیت خود را داشته‌اند و این بازی نیز با استفاده از المان‌های تاریخی و همچنین ویژگی‌های جالب بسیار قابل‌توجه قرارگرفته است و اگر به دنبال ساعت‌ها سرگرم شدن و سروکله زدن با مشکلات مختلف و حل آن‌ها هستید، Dead in Vinland را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 7 SP1
Processor: AMD Athlon II X4 640 3.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 1280×720 minimal screen resolution

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dead In Vinland is a survival/management game, mixed with RPG and adventure elements, about a Viking family trying their best to survive on a mysterious island. Exiled on a faraway and unknown land, lead Eirik and his family on their quest to survive. Manage their physical and mental health, explore the island, organize your camp and deal with other human beings. Some will help you, and some will be less… friendly. Unveil the esoteric mysteries of Vinland. They could save your life… or lead you to your demise.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا پارسا

    مهمان

    مضخرف بود

    پاسخ دهید