Shadow of Death
پارسی گیم

دانلود بازی Shadow of Death برای اندروید

پارسی گیم 23 آبان 1402 بدون دیدگاه
5,888 بازدید

دانلود بازی Shadow of Death برای اندروید

این روزها می‌توان ردپای ژانر اکشن و نقش آفرینی را در میان بازی‌های موبایلی نیز پیدا کرد. این آثار موفق شده‌اند تا سطح انتظار مخاطبان کنسولی را به بهترین شکل ممکن جواب داده و تجربه خارق‌العاده‌ای بر روی تلفن‌های هوشمند خلق کنند. یکی از بهترین‌های ژانر اکشن و نقش آفرینی نیز بازی Shadow of Death از استودیوی بازی سازی Bravestars Games است.

یک اکشن و نقش آفرینی متفاوت

Shadow of Death داستان سرزمینی به اسم آرورا را روایت می‌کند که زمانی توسط پادشاهی عادل اداره می‌شده، اما پس از سقوط، تاریکی برخاسته و نیروی شرارت و پلیدی شروع به تاختن کرده است. در این حین، پادشاه جدید که غرق در هوس قدرت است، مردم را رها کرده تا در تاریکی نابود شوند. در این بین، شوالیه‌ای برای برقراری عدالت وارد میدان نبرد می‌شود.

گیم پلی نفس گیر و پر از تنش

شما باید میان چهار نوع شوالیهٔ مختلف، یکی را انتخاب کرده و در دنیایی که کاملاً تباه شده و تاریکی در نفوذ کرده، به مبارزه علیه سربازان تاریکی بپردازید و لحظاتی پر از تنش و هیجان انگیزی را خلق کنید. علاوه بر سلاحی که در دست دارید، از نیروهای جادویی و قدرت‌های ماورایی مختلف نیز بهره خواهید برد که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی خاص و منحصربه‌فردی هستند.

گرافیک زیبا و بسیار خیره کننده

در کنار گیم پلی فوق‌العاده‌اش، بازی Shadow of Death همچنین از گرافیک بی نظیر و خیره‌کننده‌ای بهره‌مند بوده که از رنگ‌های روشن و براق و استایل هنری دوبعدی چشم نوازی برخوردار است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های اکشن بر روی موبایل‌ها می‌گردید، بازی Shadow of Death می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر جذابیت‌های خود کند.

ویژگی‌های بازی Shadow of Death

  1. اکشنی نفس گیر و حماسی
  2. تنوع بالای اسلحه‌های بازی
  3. قدرت‌های جادویی و مخرب
  4. کنترل‌های ساده و بهینه
  5. گرافیک زیبا و خیره کننده
  6. میلیون‌ها طرف‌دار وفادار

بازی Shadow of Death عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی از گیم پلی ای سریع و پر از جزئیات فراوان برخوردار بوده و در زمینه گرافیکی نیز می‌تواند در مقابل بسیاری از بازی‌های غیرموبایلی قد علم کند. پس اگر از طرف‌داران این مدل آثار سریع و اکشن هستید، Shadow of Death یکی از بهترین گزینه‌های موجود درون بازار است.

بازی Shadow of Death هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shadow of Death 2  و Shadow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadow of Death برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Shadow of Death
Shadow of Death: Dark Knight
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Zonmob Game Studio
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v1.102.1.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 215 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

توضیحات نسخه مود :

کریستال و جمجمه نامحدود

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.