یحیی رحیمی

عذرخواهی یوبی‌سافت و قول اعمال تغییرات در DLC جدید Assassin’s Creed Odyssey

یحیی رحیمی 7 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,683 بازدید

Assassin’s Creed Odyssey و DLC جدیدش باعث ایجاد مشکلاتی بین کاربران در هفته گذشته شده بود. داستان بازی شخصیت اصلی را به جایی می رساند که در یک رابطه عاشقانه به منظور به دنیا آوردن فرزندی قرار می گیرد و این موضوع کاملا به اجبار وارد داستان می شود و تفاوتی نمی کند که شما شخصیت اصلی خود را با چه تمایلاتی نسبت به جنس مخالف انتخاب کرده باشید.

بعد از اینکه بازیکنان نسبت به این موضوع اعتراض کردند، کمپانی یوبی‌سافت عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که گروه نویسنده بازی عامل ایجاد این مشکل بوده اند. یوبی‌سافت در انجمن بازی با انتشار پستی بیان کرده است که به زودی یک پچ کوچک برای رفع مشکل و اضافه کردن دیالوگ های جدید منتشر خواهد شد. البته تغییرات صورت گرفته کاملا جزئی خواهند بود و به نظر می رسد که یوبی‌سافت این موضوع را به خوبی برطرف کرده است.

نمی شود از توسعه دهندگان بازی خرده گرفت و چنین مشکلاتی پیش می آیند و انتخاب گرایش های جنسی مختلف در چنین بازی بسیار قابل توجه و تحسین است. همچنین اینکه می توانید در بازی صاحب فرزندی شوید خیلی جالب و هیجان انگیز است. یوبی‌سافت در اعمال تغییرات جدید بسیار سخت گیر است و نمی خواهد به هیچ قیمتی بازیکنان خود را از دست دهد.

علاوه بر اینها قرار است بازبینی هایی در فصل Shadow Heritage نیز انجام گیرد و مشکلات داستانی آن فصل نیز برطرف شوند. فصل جدید داستان The Fate of Atlantis نام دارد که تمرکز عمیق تری روی جنبه های عملی-فانتزی سری بازی های Assassin’s Creed Odyssey دارد و البته ممکن است که بعضی از طرفداران را نیز نا امید کند. بسیاری از بازیکنان تنها وقایع تاریخی را می پسندند و بازگشت به زمان حال و دستگاه های عجیب و غریب بازی را زیاد نمی پسندند.

نظر شما چیست؟
منبع: RockPaperShotgun

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.