دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada 2 برای PC
دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada 2 برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1397 بدون دیدگاه
12,581 بازدید

دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada 2 برای کامپیوتر

هر چه به تصورات و کلیشه‌های هالیوودی خیره می‌شویم، می‌بینیم که آینده پر از تاریکی و جنگ است و قرار نیست که روزی آرامش در این دنیا بماند. در ذهن ما همیشه دو سفینه بزرگ فضایی وجود دارند که تادندان‌مسلح هستند و به همدیگر حمله‌ور می‌شوند. این ایده موضوع بسیاری از بازی‌های ویدیویی بوده است و Battlefleet Gothic: Armada 2 نیز یکی دیگر از بازی‌های این سبک است. Battlefleet Gothic: Armada 2 دومین نسخه از سری بازی به همین نام است که در سبک استراتژیک قرار دارد و توسط Tindalos Interactive توسعه‌یافته است و همچنین Focus Home Interactive نیز آن را روانه بازار کرده است.

داستان بازی در حین جنگ‌های بین ستاره‌ای روایت می‌شود و قلعه Cadia تحت حمله گسترده‌ای از جانب Abaddon قرارگرفته است. این بزرگ‌ترین حمله‌ای است که تابه‌حال انجام‌گرفته است و ارتش دشمن کاملاً مسلح به دنبال خرابی و مرگ است. داستان می‌تواند به سه صورت پیش برود و این بستگی به انتخاب خود بازیکن دارد. می‌توانید برای Imperium بجنگید و به محافظ Cadia در برابر دشمنان تبدیل شوید. بخش دوم داستان Necron نام دارد که می‌توانید به‌عنوان دست راست یکی از پادشاهان Necrons به بازی و به جنگ بپردازید و در آخر نیز Tyranids است که باید برای رسیدن به صلح و کهکشانی آرام تلاش کنید.

گیم پلی بازی به این صورت است که شما کنترل ارتش کوچکی از یک کشتی بسیار بزرگ را بر عهده دارید و باید با استفاده از آن‌ها به فتح نقاط استراتژیک بپردازید یا اینکه دستورات موجود در مرحله گفته‌شده را به پایان برسانید. بسیاری از کشتی‌ها بسیار بزرگ هستند و همچنین قابلیت دفاعی متنوعی دارند که می‌توانند شمارا ساعت‌ها سرگرم خود سازند. بازی آن‌قدر جزئیات دارد که هرلحظه باید دنبال انجام کاری باشد و بعضی‌اوقات نیز اگر بدشانس باشید، جنگ‌های کوچک شما به جهنمی عظیم تبدیل می‌شوند و تاآخرین‌نفس باید بجنگید. جزئیات موجود در بازی خیره‌کننده است و هر چه که بیشتر زوم کنید بازهم جزئیاتی وجود دارند و همچنین انیمیشن‌هایی که به فضای ستاره‌ای و کهکشانی بازی جان بخشیده‌اند.

اگر به دنبال بازی هستید که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند و هر چه بجنگید بازهم مراحل سخت‌تری را جلوی شما قرار دهد، Battlefleet Gothic: Armada 2 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. سیستم مبارزات بازی بازیکن را به‌طورجدی درگیر می‌کند و نبردهای مهیبی در انتظار بازیکن است. این بازی را به عاشقان سبک فضایی و جنگ ستارگان پیشنهاد می‌دهیم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i5-3450 (3.1 GHz)/AMD FX-6300 (3.5 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon HD 7870
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE ONLINE GAME

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i7-3820 (3.6 GHz)/AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB, GeForce GTX 960/Radeon R9 380
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE ONLINE GAME

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battlefleet Gothic: Armada 2 is the new real-time strategy game adapted from Games Workshop’s famous tabletop game that portrays the epic space battles of the Warhammer 40,000 universe. Expanding on the groundwork laid out by the first game, Battlefleet Gothic: Armada 2 is a full-blown sequel – bigger, richer, more impressive and more ambitious than the original game. It will include, at launch, all 12 factions from the original tabletop game and its expansions it is based on: the Imperial Navy, Space Marines, Adeptus Mechanicus, Necrons, Chaos, Aeldari Corsairs, Aeldari Craftworld, Drukhari, the T’au Merchant and Protector Fleets, Orks, and finally, the Tyranids.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.