دانلود بازی Unruly Heroes برای PC
دانلود بازی Unruly Heroes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Unruly Heroes برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1397 2 دیدگاه
12,548 بازدید

دانلود بازی Unruly Heroes برای کامپیوتر

Unruly Heroes به ‌معنی “قهرمانان غیرقابل‌تحمل” جدیدترین ارائه از Magic Design Studios است که از طرف منتقدین و کاربران نمرات تقریباً کاملی دریافت نموده؛ یک ماجراجویی پلتفرمی است که در دنیای اسطوره‌های چینی تنظیم‌شده است و به‌صورت تک‌نفره یا تا چهار نفر به‌صورت شبکه و آنلاین قابل اجرا خواهد بود. شما به عنوان چهار قهرمان قابل تعویض بدون مهارت‌های تقریباً منحصربه‌فرد بازی می‌کنید و از طریق شکست دادن دشمنان پیشرفت کرده و راه خود را از طریق حل معما و جستجوی مناطق هموار می‌کنید. همچنين شمار زيادي از تله‌های مرگ فوری، چالش و در‌عین‌حال از جذابیت‌های بازی است. در هرلحظه از بازی می‌توانید کاراکتر خود را به یکی دیگر از چهار قهرمان تغییر دهید.

پیمان‌نامه مقدس حفظ هماهنگی در دنیای ما نابود شده است و در باد به مکان‌های مختلف پراکنده‌شده و در حال حاضر، موجودات عجیب‌وغریب در سراسر زمین اختلاف و هرج‌ومرج به پا کرده‌اند. تنها چهار قهرمان کاملاً متفاوت از هم قهرمانان غیرقابل‌اعتماد می‌توانند جزر و مد را به عقب بازگرداند Sanzang عاقل، Wukong میمون بی‌اهمیت، Kihong خوک حریص و Sandmonk حساس خشن. این چهار تن در سفر خود به سمت غرب، به دنیای خارق‌العاده ای سفر خواهند کرد تا قطعات پیمان‌نامه را جمع‌آوری کنند و با ارتش موجودات بد مبارزه کنند.

از جذابیت‌های دیگر بازی، طراحی متفاوت دشمنان است که گیمر را مجبور می‌کند تا با توجه ‌به نوع سپر دفاعی آن‌ها و توانایی‌های مختلف کاراکترها، تفکر کند و با انتخاب شخصیت مناسب بازی را ادامه دهد. برخی دیگر از ویژگی‌های بازی:

  1. تجربه افسانه میمون شاه، انفرادی یا همکاری با حداکثر چهار بازیکن در حالت شبکه
  2. با استفاده از یادگیری مهارت‌های ترکیبی، چهار قهرمان مختلف را برای هر یک از موارد جدید و چالش استفاده کنید
  3. عکس‌العمل خود را در حین مبارزه با مجموعه‌ای از دشمنان چالش‌برانگیز و غول هر مرحله بررسی کنید
  4. دشمنان خود را در اختیار خود بگذارید تا قدرت و توانایی خود را به‌کارگیرند
  5. کاوش جهان‌های مختلف که در یک جهان فانتزی رنگارنگ قرار دارند، حل پازل‌ها و غلبه بر موانع آکروباتیک
  6. خود را در هنرهای تجسمی، انیمیشن و صوتی غرق کنید
  7. مبارزه با دوستان خود در حالت PVP در شبکه و آنلاین و نشان دادن سبک کونگ‌فو خود!

فضای بازی مخاطب را به گذشته خود زمانی که این نوع بازی‌ها در کنسول‌های میکرو و سگا اجرا می‌شد؛ می‌برد با این تفاوت که گرافیک و جزییات بسیار بالاتر و بک‌گراندها داینامیک تر طراحی شده‌اند. با توجه ‌به این توصیفات و همچنین نمرات خوب بازی در وب‌سایت‌های مختلف، به نظر می‌رسد شاهد ارائه یکی از بهترین بازی‌های دو‌بعدی به کاربران باشیم تا بتوانند از این بازی لذت ببرند. اگر به دنبال یک بازی اکشن پلتفرمر هستید که از نظر گیم‌پلی، شباهت‌هایی با سری بازی های Rayman داشته باشد، Unruly Heroes تجربه‌ای مشابه اما کمی اکشن‌تر را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را در کنار دوستانتان برای چندین ساعت، سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core i3 2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GeForce GTX 650
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The sacred scroll preserving harmony in our world has been torn up and scattered to the winds. Now, strange and terrifying creatures are sowing discord and chaos throughout the land.Only four totally opposed, implausible heroes can turn back the tide: Sanzang the wise, Wukong the fearless monkey, Kihong the greedy pig, and Sandmonk the sensitive brute. On their journey westward, they will travel to fantastical worlds to gather the pieces of the scroll and fight an army of evil creatures.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    بازی رو میشه انلاین بازی کرد ؟؟؟؟ لطفا سریع جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdi

      پشتیبانی

      امکان تجربه آنلاین بازی ها در نسخه های کرک شده وجود ندارد