یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Yakuza Kiwami مشخص شد: عدم استفاده از قفل Denuvo در بازی

یحیی رحیمی 4 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,085 بازدید

دیروز کمپانی سگا بالاخره تاریخ انتشار Yakuza Kiwami را تایید کرد. این بازی در حال حاضر روی PC در دسترس است و حالا قرار است که این بازسازی خوب از عنوان اصلی با گسترش هایی در زمینه داستان روی فروشگاه استیم نیز منتشر شود.

یک تصویر در صفحه استیم Yakuza Kiwami منتشر شده است که تاریخ انتشار نسخه نهایی روی این فروشگاه را ارایه می دهد که با دقت در آن می توان به تاریخ 19 فوریه رسید. توسعه دهندگان راه جالبی را برای بیان تاریخ انتشار بازی انتخاب کرده اند و همچنین نوزدهم فوریه نیز زمان خوبی برای عرضه Yakuza Kiwami است. دیروز در اخبار داشتیم که بازی Metro Exodus از قفل Denuvo برای محافظت از خود استفاده می کند اما همه بازی های ویدیویی این کار را نمی کنند.

امروز مشخص شده است که Yakuza Kiwami از قفل Denuvo و فناوری رمزگذاری DRM بهره نمی گیرد. در حال حاضر صفحه دیتابیس استیم مشخص می کند که Yakuza Kiwami 2 از Denuvo بهره نمی گیرد و البته توسعه دهندگان آن را سریعا از صفحه حذف کردند و اگر به صفحه بازی مراجعه کنید خواهید دید که هیچ حرفی در این زمینه وجود ندارد. حالا البته احتمالاتی مطرح شده است و اینکه مثلا توسعه دهنده در زمان انتشار تغییراتی انجام دهد.

چنین اقداماتی را پیشتر نیز دیده ایم و مثلا قفل Denuvo در آخرین لحظه های انتشار به بازی برگشته است. استفاده از چنین الگوریتم رمزگذاری باعث محافظت بازی در مقابل هکرها می شود و این در حالی است که بسیاری از بازی ها به راحتی توسط گروه های مختلف هک می شوند. در حال حاضر تنها می دانیم که Yakuza Kiwami از این فناوری به ظاهر قدرتمند استفاده نمی کند و باید دید بعدها چه اتفاقی رخ می دهد.

Yakuza Kiwami فعلا برای کنسول PS4 در دسترس است و قرار است در تاریخ 19 فوریه نیز برای پلتفرم PC منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.