یحیی رحیمی

حجم فایل نصب بازی Kingdom Hearts 3 مشخص شد

یحیی رحیمی 3 بهمن 1397 بدون دیدگاه
2,300 بازدید

باور می کنید بعد از کلی تاخیر در روند توسعه بالاخره شاهد عرضه Kingdom Hearts 3 هستیم. این بازی به سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط استدیو Square Enix توسعه یافته است. تقریبا یک دهه از توسعه بازی می گذرد و هر روز یک خبر از خط توسعه می شنیدیم اما بالاخره شاهد عرضه Kingdom Hearts 3 برای کنسول های نسل هشتم هستیم.

داستان بازی بعد از رخدادهای نسخه Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance روایت می شود و شخصیت اصلی بازی نیز سورا خواهد بود که به همراه گوفی، میکی ماوس و ریکو در جستجوی هفت نگهبان روشنایی و کلید بازگشت به قلب ملحق می شود. از سال 2013 که این بازی معرفی شد، طرفداران بازی هیجان بسیار زیادی برای دیدن آن داشتند و باید بگوییم که 29 ژانویه قادر به دانلود این بازی خواهید بود.

قبل از خرید و دانلود بازی نیازبه این دارید که چه مقدار فضا روی کنسول خود خالی کنید. بعضی بازیکنان تا خرخره کنسول خود را پر کرده اند و نمی توانند از بازی های نصب شده روی آن بگذرند اما برای این افراد باید بگوییم که حجم فایل نصب بازی Kingdom Hearts 3 بالا نیست و به لطف اطلاعاتی که جدیدا منتشر شده است حالا حجم فایل نصبی را می دانیم.

روی کنسول PS4 نیاز به 37.4 گیگابایت فضای خالی دارید و همچنین روی Xbox One نیز تنها نیاز به 35.8 گیگابایت فضا دارید. این عدد به معنی آپدیت های بازی نیست و در خبرها گفته شده است که آپدیت اول بازی به همراه اپیلوگ قبل از انتشار در دسترس دانلود باشد و در نتیجه برای آن‌هایی که دنبال دانلود هستند، باید وقت زیادی صرف آن کنید.

Kingdom Hearts 3 قرار است در تاریخ 29 ژانویه برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.