Ace Combat 7 Skies Unknown
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفته: شروع عالی برای Ace Combat 7

یحیی رحیمی 2 بهمن 1397 بدون دیدگاه
949 بازدید

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به تازگی توسط Bandai Namco منتشر شده است و موفق به جذب بازیکنان زیادی به خود شده است. فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی در انگلستان توسط کمپانی Gfk Chart-Track منتشر شده است و این اطلاعات مربوط به هفته منتهی به 19 ژانویه است.

با توجه به آمار منتشر شده می توان گفت که Ace Combat 7: Skies Unknown شاهد فروش بسیار خوبی بوده است و توانسته جایگاه دوم جدول را در هفته اول انتشار به خود اختصاص دهد. گزارش ها حاکی از آن است که 76 درصد فروش این بازی مربوط به نسخه PS4 بوده است. جالب است که با وجود عملکرد عالی Ace Combat 7: Skies Unknown، این New Super Mario Bros. U Deluxe است که پیشتاز جدول فروش این هفته انگلستان است.

بر اساس گفته ها New Super Mario Bros. U Deluxe که یک عنوان اختصاصی کنسول Switch است؛ شاهد 43 درصد افت فروش بوده است اما با این حساب باز هم قادر به حفظ جایگاه اول خود بوده است. عدم انتشار بازی های بزرگ در طول هفته های گذشته باعث شده است که عنوان هایی مانند Red Dead Redemption 2، Call of Duty: Black Ops 4 و FIFA 19 در بین 10 بازی پرفروش هفته باقی بمانند.

جالب است که بازی های Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و Spyro Reignited Trilogy دوباره وارد 10 بازی پرفروش هفته شده اند و معلوم نیست که در انگلستان چه خبر است و چقدر سلیقه ها آن‌ها با کشورهای دیگر متفاوت است. این آخرین هفته ای خواهد بود که شاهد چنین بازی هایی در بین 10 بازی پرفروش هستیم و با انتشار Resident Evil 2 در 25 ژانویه و همچنین Kingdom Hearts 3 در 29 ژانویه، شاهد تغییرات جدی در این جدول خواهیم بود.

  1. New Super Mario Bros U Deluxe
  2. Ace Combat 7: Skies Unknown
  3. Red Dead Redemption 2
  4. Call of Duty: Black Ops 4
  5. FIFA 19
  6. Super Smash Bros Ultimate
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Grand Theft Auto V
  9. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  10. Spyro Reignited Trilogy

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.