دانلود بازی What Remains of Edith Finch برای PC
دانلود بازی What Remains of Edith Finch برای PC پارسی گیم

دانلود بازی What Remains of Edith Finch برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1397 15 دیدگاه
24,891 بازدید

دانلود بازی What Remains of Edith Finch برای کامپیوتر

What Remains of Edith Finch یکی از بازی‌هایی بود که در سال 2017 منتشر شد که جایزه‌ی بهترین بازی سال را از مراسم BAFTA 2018 و جایزه‌ی بهترین داستان را از مراسم The Game Awards 2018 به دست آورد. این بازی در سبک ماجراجویانه، داستان یک خانواده در Washington را روایت می‌کند و شما باید در عمارت بسیار بزرگ Finch به جستجوی این مسئله بپردازید که چرا شما، Edith، آخرین عضو زنده مانده از این خانواده هستید. شما نباید انتظار گیم‌پلی پیچیده و گسترده‌ای را از بازی داشته باشید اما داستان‌سرایی و روایت داستان بازی به حدی جذاب و قوی است که شما را به صندلی، میخکوب می‌کند. این بازی هنری و زیبا توسط Giant Sparrow توسعه یافته و Annapurna Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است.

شما در نقش دختری به نام Edith بازی را آغاز می‌کنید و باید در عمارت بسیار بزرگ Finch، به دنبال سرنخ‌های داستانی مربوط به خانواده‌ی خود بگردید. هر سرنخ داستانی که پیدا کنید، به شما اجازه می‌دهد تا در نقش یکی از اعضای خانواده در روز مرگشان قرار بگیرید و داستان گذشته‌ی خانواده‌ی خود را بهتر متوجه شوید. این داستان‌ها از زمان گذشته شروع می‌شود و رفته رفته به زمان حال می‌رسد تا داستان خود Edith را به بهترین شکل روایت کند. داستان هر عضو از خانواده، کاملا متفاوت است و گیم‌پلی متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد و تنها نقطه‌ی مشترک داستان‌ها این است که دوربین بازی به صورت اول شخص است و در پایان آن خاطره، شخصی از خانواده می‌میرد. بازی تلاش دارد تا به بازیکن مرموز بودن دنیای اطراف خودشان را نشان دهد که به خوبی هدف خود را در بازی پیاده‌سازی کرده است. What Remains of Edith Finch گرافیک هنری بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد که باعث می‌شود برخی از صحنه‌های بازی، تا مدت طولانی در ذهن شما بماند که البته موسیقی‌های بی‌نظیر بازی نیز، در این مسئله بی‌نقش نیستند.

اگر به دنبال یک بازی داستان‌محور هستید متفاوت هستید که روایتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی را به شما ارائه دهد، What Remains of Edith Finch می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایی باشد که در برابر شما قرار دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista SP2 64-bit or later
Processor: Intel i3 2125 3.30 GHz or later
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750/AMD Radeon 7790 or later
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What Remains of Edith Finch is an adventure game developed by Giant Sparrow and published by Annapurna Interactive for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One in 2017. The game is centered around the character of Edith Finch, the last in the Finch family line which have a perceived curse that causes all but one member of each generation to die in unusual ways. Edith has returned to her family’s home off the coast of Washington state following her mother’s death to explore the house they had hastily abandoned years before. She learns about her relatives and their own deaths by visiting their bedrooms, sealed off and treated as shrines to them, with each death played out in a short gameplay sequence to the player. The game is presented as an anthology of these mini-experiences, wrapped in the dramatic retelling of the family’s history and fate through Edith’s narration.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    Jgkk

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم کرک رو هم درست انجام دادم اما یک دفه یک پنجره باز میشه و می‌نویسه این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    BAT

    مهمان

    عالی بود کامپیوتر من هی هر دفعه فای هارو پاک میکرد ولی امشب دیگه ناامید بودم گفتم فایلشو پاک کنم ولی دوباری هی فایلو مرک رو ریخنم توی پوشه و دوباره اومد ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد جواد قاسم نژاد

    مهمان

    سلام ببخشید من در نصب این بازی دچار مشکل شدم میشه جواب بدید.
    من بازی را به درستی نصب و کرک کردم اما حساب استیم برام میاد اما من حساب استیم ندارم باید چکارکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صبا

    مهمان

    من بازی رو نصب و کرک کردم و به محضِ اینکه باز میشه fatal error رو نشون میده و بازی رو می بنده و اتیم باز میشه. میشه بگید مشکل چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم کرک رو هم انجام دادم ولی بازی اجرا نمیشه یه صفحه زود باز میشه بعد بسته میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهرداد

      پشتیبانی

      سلام
      مشخصات کامل و دقیق سیستم خودتون رو بگید

  • Avatar

    ershad

    مهمان

    با سلام
    من وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم استیم باز میشه
    باید چه کار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ershad

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    faeze

    مهمان

    سلام من بازیو نصب کردم ولی وقتی میخوام اجراش کنم نمیتونه برنامه رو باز کنه و دنبال یه برنامه ای برای باز کردنش میگرده. مشکل چیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به faeze

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    saba

    مهمان

    سلام من بازیو نصب کردم ولی وقتی میخوام اجراش کنم نمیتونه برنامه رو باز کنه و دنبال یه برنامه ای برای باز کردنش میگرده. مشکل چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم واسه اجرا که روش میزنم میره توی اکانت استیمم اونجا هم گزینه ی پلی نداره و فقط فیلم بازیو پخش میکنه . چیکار باید بکنم ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به alireza

      مهمان

      سلام alireza عزیز.
      هنگام نصب اینترنت خود را خاموش کنید و بازی رو به درستی کرک کنید.

  • Avatar

    ‘dl

    مهمان

    ارور دارکت ایکس میده نمیاد دایرکت ایکسم برای ارورش نصب کردم بازم نیومد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 'dl

      پشتیبانی

      سلام
      از این مطلب نصب کنید و ارور رو هم بنویسید.