پارسی گیم

دانلود بازی Angry Birds Evolution برای اندروید

پارسی گیم 25 بهمن 1402 بدون دیدگاه
3,304 بازدید

دانلود بازی Angry Birds Evolution برای اندروید

پرندگان خشمگین پروژه ای منحصر به فرد بود که توانست در میان عنوان های اکشن، جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. شاید در آغاز افراد با گیم پلی و محیط داستان ارتباط برقرار نمی کردند اما با گذراندن تنها چند مرحله آغازین آن‌ها عاشق بازی می شدند و ساعت ها را پای گیم پلی خرج می کردند. رفته رفته استدیوی بازی سازی Rovio Entertainment به فکر ساخت نسخه های بیشتر و بهتری افتاد که از جمله آن ها باید به Angry Birds 2 اشاره کنیم، بازی تکامل یافته که در خود شخصیت های بیشتری را جای داده بود. پس از مدت ها و پشت سر گذاشتن نسخه های مختلف اکنون شاهد بازی اندروید Angry Birds Evolution هستیم که به کل گیم پلی و یا بهتر است بگوییم نقشه راه کلی را تغییر داد.

اکنون و با دانلود بازی Angry Birds Evolution می توانید می توانید گیم پلی نقش آفرینی را تجربه کنید که دارای عناصری از حالت اکشن نیز می باشد. نبرد بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز هنوز هم سرجای خود است اما با این تفاوت که حس و حال و محیط به صورت چشم گیری تغییر کرده است. زمان آن فرا رسیده تا برای جمع آوری یک تیم غیرقابل توقف از پرندگان فوق العاده که تکامل یافته هستند، تمام تلاشتان را به کار گیرید و نبرد با خوک های بدجنس را در جزیره پرندگان آغاز کنید.

بیش از 100 پرنده خشمگین جدید!

چیزی بیش از 100 پرنده ی جدید و منحصر به فرد که از ویژگی های خاصی برخوردارند، پیش روی افرادی خواهند بود که قصد مبارزه با خوک های بدنجس را داشته و می خواهند آن‌ها را از جزیره پرندگان بیرون رانند. حالت چالش برانگیز PVP نیز در گیم پلی تعریف شده است که اجازه خواهد داد تا با بازیکنانی از سراسر جهان به مبارزه مشغول شده و قدرت نمایی کنید.

اگر به حالت ماجراجویی علاقه دارید می توانید به سراغ ماجراهای EPIC رفته و ماموریت های بی نظیری را تجربه کنید. چه کسی پشت شخصیت مرموز Bacon Corp قرار دارد؟ نیروی عقاب چیست؟ چه کسی کلید های سیاه چال را از دست داد؟ پاسخ های این سوالات را می توانید از طریق جنگ های EPIC پیدا کنید!

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Evolution

  1. ماموریت و مراحل سرگرم کننده
  2. 100 نوع پرنده جدید با ویژگی های خاص
  3. حالت بازی PVP برای نبرد های آنلاین
  4. حالت داستانی فوق العاده جذاب Epic
  5. سر به سرزمین پرندگان و مبارزه با خوک ها
  6. گرافیک خیره کننده و محیطی پر جزئیات

بازی Angry Birds Evolution هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Angry Birds Dream Blast و Angry Birds 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Angry Birds Evolution با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

AB Evolution 2022
Angry Birds Evolution
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Rovio Entertainment
  • درجه سنی: +7
  • نسخه : v2.9.20
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 400 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.rovio.tnt دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.