یحیی رحیمی

آپدیت جدید PUBG Mobile تفنگ MK47 و Season 5 Pass را اضافه کرد

یحیی رحیمی 30 دی 1397 بدون دیدگاه
1,462 بازدید

به تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه موبایل بازی PUBG منتشر شده است و بازیکنان از امروز قادر به دریافت Season 5 Royal Pass خواهند بود. Season Pass فصل پنجم برای موبایل های اندرویدی و اپل روی فروشگاه های App Store و Google Play منتشر شده است و در کنار آن شاهد آپدیت 0.10.5 نیز هستیم.

Season Pass جدید آیتم هایی مانند لباس های اختصاصی، شکلک های اضافی، دستورات صوتی و… را اضافه می کند. حالت Ranked Mode فصل پنجم نیز همراه همین آپدیت است و البته دستورات صوتی قدیمی نیز بازگشته اند. آپدیت منتشر شده تفنگ MK47 که یک سلاح تک تیر قدرتمند است را به همراه یک لیزر بصری اضافه کرده است. در زیر می توانید تمامی جزئیات آپدیت را مشاهده کنید:

Royale Pass و Ranked Mode: بازیکنان می توانند Royal Pass فصل پنجم را به همراه لباس های مخصوص و شکلک ها و شرکت در حالت Ranked Mode فصل پنجم را دریافت کنند.

سلاح ها و افزودنی های جدید: MK47 که یک تفنگ تک تیر و جنگی است حالا در اختیار بازیکنان است و همچنین یک لیزر جدید نیز برای کمک به کاهش منحرف شدن گلوله هنگام شلیک اضافه شده است.

دستورات صوتی کلاسیک: گفتن عبارت خشک و خالی “داخل ماشین شوید” هیچ گاه زیاد جالب نبوده است. بازیکنان حالا می توانند با انتخاب دستورات صوتی کلاسیک در منو تنظیمات بازی از دستورات قدیمی لذت ببرند.

بهبودهای گیم پلی: اصلاحات داخل بازی زیادی در این آپدیت ایجاد شده است و از این اصلاحات می توان به تغییراتی در نحوه خرید و دسترسی به منابع از منو اصلی اشاره کرد.

از زمان انتشار PUBG برای موبایل، بیش از 200 میلیون بار دانلود شده است و همچنین 30 میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان آن را بازی می کنند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.