یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Overkill’s the Walking Dead به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 30 دی 1397 بدون دیدگاه
754 بازدید

Overkill’s The Walking Dead یک شوتر اول شخص جذاب است که توسط استدیو Overkill Software توسعه داده شده است. این عنوان بر اساس کمیک های The Walking Dead است و تمرکز بسیار بالایی روی گیم پلی مشارکتی دارد.

قرار بود که Overkill’s The Walking Dead در ماه نوامبر سال 2018 برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های Xbox One و PS4 منتشر شود. بازی در همان تاریخ برای پلتفرم PC منتشر شد و توسعه دهنده عرضه نسخه مخصوص کنسول را به تاخیر انداخت و آن زمان گفته شد که Overkill’s The Walking Dead در ماه فوریه 2019 منتشر می شود.

نسخه ای که برای PC منتشر شد انتقادات ریز و درشتی را در پی داشت و همین دلیل فروش نا امید کننده بازی و عملکرد ضعیف آن میان هواداران بازی های ویدیویی بود. کار تا جایی بالا کشید که ناشر بازی نیز دچار مشکلاتی شد. Starbreeze به دلیل عملکرد ناامید کننده و ضعیف بازی اعلام کرده است که عرضه Overkill’s The Walking Dead روی کنسول های PS4 وXbox One به تاخیر افتاده است.

در حال حاضر مشخص نیست که بازی در چه زمانی منتشر خواهد شد و حتی مشخص نیست که Overkill’s The Walking Dead را روی کنسول های نسل هشتم ببینیم. گفته می شود که ناشر بازی بررسی های انجام شده در مورد عملکرد بازی را جمع آوری خواهد کرد و به زودی در مورد سرنوشت آن تصمیم خواهد گرفت. همچنین گفته می شود که Starbreeze گفته است که اطلاعات کلی در مورد نحوه و تاریخ انتشار بازی بعدا اعلام خواهد شد.

از صحبت های ناشر Overkill’s The Walking Dead می شود فهمید که زیاد به فروش این عنوان دلخوش نیستند. باید دید که چه اتفاقی برای این بازی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.