Tom Clancy's The Division 2
یحیی رحیمی

جزئیات بیشتری از پیش‌خرید و بخش داستانی بازی The Division 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 29 دی 1397 بدون دیدگاه
731 بازدید

اخیراً یک تریلر داستانی برای بازی در شرف انتشار The Division 2 منتشرشده است که ایده کلی این بازی جذاب را به ما نشان می‌دهد. این نسخه در شهر واشنگتن دی سی ایالات‌متحده جریان دارد و یوبی‌سافت به‌تازگی تاریخ‌های انتشار نسخه عمومی و خصوصی بتا را منتشر کرده است.

قرار است که نسخه خصوص بتا بازی تنها در دسترس افرادی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند قرار بگیرد و این افراد در بین روزهای هفتم تا دهم فوریه قادر به دریافت آن خواهند بود. سه نسخه مختلف به نام های استاندارد، Ultimate و طلایی در دسترس کاربران کنسول‌های Xbox One و PS4 خواهد بود و همچنین برای PC نیز از طریق Epic Games Store می‌توانید دسترسی خودکار به نسخه خصوصی بتا داشته باشید.

گفتنی است افرادی که پیش‌تر در فروشگاه استیم بازی را پیش‌خرید کرده‌اند نیز قادر به شرکت در تست بازی خواهند بود. اگر مایل به پیش‌خرید نیستید هنوز شانسی برای شرکت در نسخه بتا دارید. تنها کافی است در وب‌سایت بازی ثبت‌نام کنید و اگر خوش‌شانس باشید انتخاب خواهید شد. این تریلر جدیدی که از The Division 2 منتشرشده است همان شیوه‌ای که در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 داشت را ادامه می‌دهد. تنها تفاوت این است که نسخه جدید جزئیاتی در مورد خط داستانی را برملا خواهد کرد.

اولین نسخه از The Division در شهر نیویورک روایت داشت و این‌یکی اما در پایتخت ایالات‌متحده جریان دارد. بازیکنان با سه دسته دشمن روبه‌رو خواهند شد که یوبی‌سافت به‌تازگی جزئیات آن‌ها را نشر داده است. با پسران بد The Division 2 در زیر آشنا شوید!

گروه‌های خرابکار The Division 2:

True Sons

یک نیروی شبه‌نظامی است که تماماً به تخصص نظامی خود و همچنین قدرت خردکننده و پرفشار سلاح‌هایش برای تخریب و از بین بردن دشمنانش می‌نازد و به دنبال گسترش محدوده تحت نظارتش است. این گروه باهوش و منظم هستند و توسط افسر قبلی JTF اداره می‌شود. بی‌باکی و حیله‌گری از ویژگی‌های اصلی این رهبر گروه True Sons است.

Hyenas

یک گروه نامنظم از گنگسترهای خوش‌بین هستند که دلشان به جنگ‌های شهری و حملات شهری خوش است و از طریق خشونت و ترس و رعبت کار خود را جلو می‌برند. این قاتلان بی‌رحم هر چه که دستشان می‌آید را می‌زدند و تخریب می‌کنند و برای از بین بردن منابع دشمنان دست به هر کاری می‌زدند. Hyenas ها توسط گروهی از قدرتمندترین رهبران هدایت می‌شوند.

Outcasts

این گروه نجات پیدا کننده‌های خشمگین و قرنطینه شده‌ای هستند که تمام اساس کارشان روی انتقام سوار است و می‌خواهند که انتقام زندانی کردن‌های وحشیانه را از جامعه که تنها نظاره‌گر این کار بوده است را بگیرند. رهبر خون‌خواه و کاریزماتیک آن‌ها باور دارد که هرکسی هم‌دست جرم‌های پلیس است و پیروانش را به تنبیه کردن گناهکاران با پخش بیماری و کشتن آن‌ها وامی‌دارد.

The Division 2 دارای ویژگی‌های جدیدی مانند منو بارگذاری بهتر و همچنین نبردهای هشت نفره و بالا بردن جزئیات زندگی در بازی است. The Division 2 قرار است از طریق فروشگاه‌های Uplay و Epic Games Store روی PC و همچنین برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در پانزدهم مارس امسال منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.