Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

Mortal Kombat 11 معرفی شد: هر آنچه باید بدانید!

یحیی رحیمی 28 دی 1397 بدون دیدگاه
1,647 بازدید

چند ساعت پیش مراسم معرفی بازی Mortal Kombat 11 به پایان رسید و ویدیو و خبرهای زیادی از بازی دریافت کردیم. در ابتدا شاهد تمام شخصیت های بازی بودیم و همچنین گیم پلی را مشاهده کردیم. در زیر هر آنچه از بازی فهمیدیم را باهم دیگر دوره خواهیم کرد

ابتدا تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 11 را با هم نگاه کنیم. NetherRealm با انتشار این ویدیو شخصیت های زیادی از بازی را به ما نشان داد. علاوه بر Raiden و Scorpion شاهد Liu Kang، Baraka، Sun-Zero، Sonya و Scarlet بودیم. همچنین صحنه های خشن زیادی را نیز مشاهده کردیم. استدیو بازی تایید کرده است که انواع مختلفی از جنگجویان وجود خواهند داشت و بازیکنان می توانند آن‌ها را با لباس های دلخواه خود شخصی سازی کنند.

NetherRealm تاریخ های انتشار بازی و همچنین نسخه بتا را مشخص کرده است. بر این اساس 23 آوریل امسال شاهد عرضه Mortal Kombat 11 خواهیم بود. جالب است بدانید موتور گرافیکی بازی عوض شده است و حالا می توانید صحنه هایی مانند خرد شدن جمجه حریف یا درآوردن چشم ها را مشاهده کنید. بازی به حد زیادی خشن و شاید حال به هم زن باشد!

در مورد شرایط پیش خرید بازی و نسخه های موجود اما باید گفت که نگران نباشید و استدیو بازی همه چیز را در نظر گرفته است. نسخه بتا بازی در تاریخ 28 مارس میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و برای دانلود آن نیاز به پیش خرید بازی دارید و نسخه بتا در دسترس همگان نیست. اگر بازی را پیش خرید کنید، قادر به دریافت Shao Kahn به عنوان جایزه خواهید بود.

چندین نسخه مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است که اولین آن‌ها Mortal Kombat 11 Standard Edition است که تنها بازی اصلی را دریافت خواهید کرد و در صورت پیش خرید دسترسی به ویژگی های گفته شده در بالا را نیز دارید. قیمت این نسخه 60 دلار خواهد بود و برای همه کنسول های و رایانه های شخصی در دسترس است.

نسخه دیگری Mortal Kombat 11 Premium Edition نام دارد که علاوه بر بازی به همراه Kombat Pack خواهد بود. این جزئیات این بسته مشخص نیست و احتمالا دسترسی پوسته ها و شخصیت های جدید در آپدیت های بعد از انتشار بازی را باز خواهد کرد. قیمت این نسخه نیز 100 دلار است و تنها برای کنسول های PS4، Xbox و پلتفرم PC در دسترس است.

 

نسخه بعدی Mortal Kombat Kollector’s Edition نام دارد که آیتم های جذابی مانند ماسک Scorpion را به همراه دارد. علاوه بر اینها یک کتاب با جلدفلزی و یک جعبه Collector و البته خود بازی در این بسته قرار دارد. جالب است که می توانید این ماسک را به سر کنید و آن را به رخ دوستانتان بکشید! قیمت این نسخه بیشتر از بقیه و 300 دلار است و تنها در دسترس Xbox One و PS4 است.

در تریلر منتشر شده از Mortal Kombat 11 یک بخش داستانی مشاهده کردیم. در این پرولوگ Raiden را مشاهده می کنیم که در حال شکنجه Elder God است. Shinnok به طور کنایه آمیزی در حال یادآوری این موضوع به Raiden است که Elder God قابل کشتن نیست و همینجاست که سر از تن Shinnok جدا می شود و اینجاست که شخصیت اصلی زن بازی به نام Kronika را مشاهده می کنیم. این شخصیت در مراسم Games Awards 2018 معرفی شد.

یکی از قابلیت هایی که Mortal Komabt با آن شناخته می شود Fatalities نام دارد که تنها تعداد اندکی از آن‌ها رونمایی شده اند. نحوه مردن شخصیت ها همیشه از بخش های جذاب و خشن بازی بوده است و بسیاری از ما با آن‌ها خاطره داریم. تعدادی از این شیوه ها در تریلر گیم پلی دیده می شود که در بالا می توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

در تریلر گیم پلی می توانید نحوه شخصی سازی کاراکترها را مشاهده کنید. سیستم کاملا جالبی به کار گرفته شده است و همچنین جزئیات بسیار بالایی را از هرکدام از آیتم های می توانید ببینید. گفته می شود که مبارز قبلی UFC وستاره حال حاضر Ronda Rousey نیز در بازی حاضر است و او صدا پیشه شخصیت Sonya Blade است.

در تریلر می توانید دو Scorpion را در کنار Raiden مشاهده کنید و احتمالا قابلیتی مثل سفر در زمان و بازگشت به گذشته نیز در بازی گنجانده شده است. همچنین کاور اصلی Mortal Kombat 11 نیز توسط NetherRealm منتشر شده است. قرار است در اواخر ژانویه اطلاعات بیشتری از بازی دریافت کنیم و در نتیجه منتظر توضیحات بیشتر باشید. در حال حاضر می توانید شخصیت های حاضر در بازی و گیم پلی Mortal Kombat 11 را مشاهده کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.