دانلود بازی Silent Hills P.T برای PC
دانلود بازی Silent Hills P.T برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Silent Hills P.T برای PC

پارسی گیم 26 دی 1397 54 دیدگاه
105,809 بازدید

دانلود بازی Silent Hills P.T برای کامپیوتر

Silent Hill یکی از مشهورترین سری بازی‌های ترسناک است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. Hideo Kojima، کارگردان مشهور سری Metal Gear Solid، دست به ساخت یک نسخه از این سری زد و یک تیزر کوتاه از ساخته‌یخود را با نام P.T که مخفف Playable Teaser است را به صورت رایگان بر روی PS4 قرار داد. این تیزر بعدها از روی PS4 حذف شد و ساخت بازی نیز به دلیل مشکلات کوجیما با Konami، کنسل شد. طرفداران زیاد این تیزر، یک نسخه‌ی بازسازی شده را با گرافیک قوی ساختند که به دلایل نداشتن حق انتشار، توسط Konami توقیف شد. به هر حال تمامی تیزر Silent Hills توسط موتور گرافیکی Unreal Engine برای پلتفرم PC بازی سازی شده است و اسم آن نیز به Unreal PT تغییر پیدا کرده است. این بازی سازی با پشتیبانی از VR منتشر خواهد شد که به شما اجازه می دهد کاملا المان های ترس داخل بازی را درک کنید.

این دمو توسط یکی از طرفداران ساخته شده است و او تقریبا از آوریل سال 2018 تا به حال مشغول توسعه Unreal PT بوده است. بازی از موس و کیبورد و همچنین دسته بازی های PS4 و Xbox One پشتیبانی می کند و تقریبا شبیه تیزر اصلی است. تنها تفاوت مربوط به آخر بازی است که رسیدن به آخر بازی در این نسخه اتفاقی نیست و به شما اجازه می دهد که بازی را بدون اتکا به شانس به پایان برسانید.

P.T شما را در نقش شخصی نامعلوم در قالب دوربین اول شخص قرار می‌دهد که در خانه‌ی تسخیر شده‌ای از خواب بیدار می‌شود. در این خانه، شما تنها می‌توانید در راهرویی L مانند حرکت کنید که دو اتاق بیشتر ندارد؛ یکی حمام خانه است و دیگری اتاقی است که بازیکن با وارد شدن به آن، یک چرخه‌ آغاز می‌شود و بازیکن دوباره به ابتدای این راهروی L مانند برمی‌گردد با این تفاوت که این راهرو هر دفعه تغییراتی نسبت به دفعه‌ی قبل می‌کند. در طول بازی شما تنها قادر به زوم کردن و راه رفتن هستید و باید پازل‌هایی که در محیط بازی وجود دارد را انجام دهید. بازیکنان با روح زنی به نام Lisa در طول بازی مواجه می‌شوند که اگر این روح متوجه حضور بازیکن شود، یک صحنه‌ی Jump Scare برای بازیکنان رخ خواهد داد و بازیکنان به ابتدای چرخه‌ی فعلی بازخواهند گشت. با اینکه روند بازی ساده به نظر می‌رسد، با هر چرخه، سرنخ‌های داستانی مهمی به تیزر اضافه می‌شود که تئوری‌های زیادی در مورد شخصیت اصلی بازی و Lisa را مطرح می‌کند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی P.T برای پلتفرم PC، توسط هواداران این تیزر توسعه پیدا کرد که البته از انتشار آن جلوگیری شد چراکه هیچ پشتوانه‌ی قانونی برای این نسخه وجود نداشت. با جدا شدن کوجیما از Konami، نباید انتظار داشته باشیم تا بازی اصلی P.T با چنین کیفیتی که نمایش داده شد، ساخته شود.

Silent Hills ابتدا به عنوان ادامه دهنده فرانچایزی با همین نام شناخته شد و حاصل تلاش Hideo Kojima و Guilermo del Toro بود. همچنین بازیگر سریال Walking Dead به نام Norman Reedus نیز در این بازی حاضر بود. تیزر اولیه یک تجربه معمایی و جالب بود و هیجان همه را برانگیخت. متاسفانه Silent Hills به دلیل مشاجرات بین کوجیما و کونامی لغو شود و نسخه P.T نیز از فروشگاه سونی برداشته شد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: i3-7100U 7th Generation with Intel HD 620
GPU: Integrated
RAM: 8GB DDR4

تصاویری از محیط بازی :

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 54 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    آقا یکی راهنمای کنه که چجوری میشهنصب کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    .

    مهمان

    سلام.من میرم تو باری حتی بدون هیچ لگی بازی میکنم ولی وقتی اون دره که میری پایین یه لامپ روشن میشه اونجا بازی کرش میکنه.لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به .

      مهمان

      اقا یکی راهنمای کنه که چجوری میشه نصب کرد

  • Avatar

    صدرا

    مهمان

    مال من هم پشت در دوم گیر میکنم ده بار راهرو رو رفتم و اومدم و هیچ دری باز نمیشد…

    پاسخ دهید
    • Avatar

      در پاسخ به صدرا

      مهمان

      باید بری تا دم در برگردی یه تابلو روی زمین افتاده متنشو بخونی در باز میشه

  • Avatar

    محمد امین صاحبی

    مهمان

    کسی هست راهنمایی کامل کنه توی در دوم گیر کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    دوست ندارم بگم

    مهمان

    سلام
    من بازی رو با 200 فریم اجرا کردم و … تو خودم
    ممنون از سایت خوب شما

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 54 دیدگاه