یحیی رحیمی

مایکروسافت از فناوری های جدید خود در سال 2019 گفته است: آینده در اختیار ردموندی ها!

یحیی رحیمی 25 دی 1397 بدون دیدگاه
752 بازدید

بازی های زیادی در شرف انتشار هستند و حالا مایکروسافت بخشی از برنامه های خود برای سال جدید میلادی را منتشر کرده است. طرفداران Xbox امسال را با بازی هایی مانند Crackdown 3، Ori and the Will of the Wisps، Gears 4 و Minecraft: Dungeons به پایان خواهند برد.

تمامی بازی های عنوان شده و همچنین تمامی بازی های اختصاصی آینده به طور رایگان برای اعضای سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود. به قول مایکروسافت، 2019 سال خوبی برای کاربران Xbox، PC و همچنین بازیکنان موبایلی است. مایکروسافت قرار است که در آپدیت جدیدی برای عنوان Sea of Thieves را امسال منتشر کند. نام این آپدیت Arena نام دارد که حالت رقابتی به بازی می دهد.

به علاوه تمامی این بازی های جدید و همچنین بسته الحاقی Sea of Thieves، مایکروسافت خبر از انتشار بازی های مختلف از استدیوهای گوناگون داده است. مایکروسافت گفته است که در حال ارایه فناوری های جدید مایکروسافت است که به قول مایکروسافت با سرعت مناسبی پیش می رود. مایکروسافت در این زمینه گفته است:

ما نمی توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که اعضای تیم توسعه مایکروسافت استدیو روی چه چیزهایی کار می کنند. ما روی گنجاندن فناوری های جدید مایکروسافت تمرکز کرده ایم و در حال تلاش برای ساخت بازی هایی هستیم که بازیکنان را به طرفداران وفادار تبدیل می کند. ما خود را موظف به گسترش فرانچایز های مایکروسافت استدیو می دانیم و به دنبال ساخت محتواهای اختصاصی برای هر نوع بازیکنی هستیم. از اینکه می بینیم تیم های موجود ماکسیمم تلاش خود را در مایکروسافت به کار بسته اند هیجان زده ایم و نمی توانیم برای آینده پیش رو صبر کنیم.

مایکروسافت سال گذشته با خریداری 6 استدیو سرمایه گذاری بزرگی روی آینده خود انجام داد. در کنفرانس E3 اعلام شد که مایکروسافت استدیوهای PlayGround Games، Compulsion Games، Ninja Theory و Undead Labs را خریداری کرده است. همچنین Obsidian Entertainment و inXile Entertainment را نباید فراموش کرد و البته یک استدیو جدید نیز در لس آنجلس شکل گرفته است.

خارج از دنیای بازی، مایکروسافت در حال کار روی سرویس استریم بازی خود است و قرار است که بازی همانند Halo را روی گوشی همراه خود بازی کنید. مایکروسافت همچنین در حال ساخت برنامه های تلویزیونی Halo و فیلم سینمایی Gears of War است و البته کنسول های جدیدی نیز در دست ساخت هستند.

چه بازی ها و فناوری هایی را می خواهید در سال 2019 ببینید؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.