death-stranding
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Death Stranding قول انتشار اطلاعات جذابی از بازی داده است

یحیی رحیمی 25 دی 1397 بدون دیدگاه
833 بازدید

ما اطلاعات زیادی در مورد Death Stranding نمی دانیم و تقریبا سطح دانسته های ما در مورد بازی صفر است. این اولین باری نیست که چنین کلماتی را برای شما تایپ کرده ام و البته آخرین هم نخواهد بود. در نتیجه هر قطعه کوچکی از اطلاعات که در مورد بازی منتشر می شود همانند معدن طلا است.

به نظر می رسد که به زودی یک تکه کوچک از پازل Death Stranding را دریافت خواهیم کرد و این قطعه از پازل توسط Aki Saito که مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات برای استدیو Kojima Productions است منتشر خواهد شد. Saito اخیرا در شبکه اجتماعی توییتر از طرفداران برای حمایت کافی و همچنین تعداد زیادی فالورها تشکر کرد و در ادامه گفت که به زودی اطلاعات جالب از بازی منتشر خواهد کرد.

گفتنی است که او خبری را منتشر خواهد کرد که در زمان توسعه بازی او را شگفت زده کرده است و البته یک شرط برای این کار گذاشته است و تنها زمانی اطلاعات را منتشر خواهد کرد که به 20 هزار فالور در شبکه اجتماعی توییتر برسد و البته شاید 30 هزار!

بله ما حالا در جایی هستیم که قرار است برای یک تکه کوچک از اطلاعات شگفت زده شویم! و حتی ممکن است در آخر با هیچ مواجه شویم و یک سرکاری کامل باشد. کاری که Hideo Kojima خوب بلد است و به خوبی طرفداران خود را بهت زده و سرکار می گذارد. در میان بسیاری از چیزهایی که در مورد بازی نمی دانیم، تاریخ انتشار از همه آن‌ها برجسته تر است.

از سونی گرفته تا خود Hideo Kojima صحبت های عجیبی در مورد زمان انتشار بازی کرده اند. آن‌ها همگی به سال 2019 میلادی اشاره دارند و ممکن است همین امسال شاهد عرضه Death Stranding باشیم یا اینکه ممکن است بیش از حد صحبت های این دیوانه گیمینگ را جدی گرفته ایم!

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.