یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از فیلم Blade Runner در ساخت بازی الهام گرفته اند

یحیی رحیمی 25 دی 1397 بدون دیدگاه
773 بازدید

بعد از سه گانه موفق Witcher، مدیرعامل CD Project شروع به بازی بعدی خود به نام Cyberpunk 2077 کرد که به طور کامل با بازی قبلی خود تفاوت دارد. یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده همین دوربین اول شخص بازی است و البته دنیای عجیب و غریب آن نیز کاملا به چشم می آید.

اخیرا طراح مراحل بازی به نام Philipp Weber گفتگویی در مورد Cyberpunk 2077 داشته است و عنوان کرده است که منبع الهام بازی علاوه بر Cyberpunk 2020، فیلم های سینمایی مانند Blade Runner و Ghost in the Shell بوده است. گفتنی است که این فیلم ها سبک ساخت مشابهی دارند و منبع الهام تیم توسعه بوده اند. او در این مورد گفت:

منبع الهام بازی؟ تمام استدیو بازی Cyberpunk 2020 را دوس دارند و به طور کل اگر ژانر بازی را در نظر بگیریم، فیلم های سینمایی مانند Blade Runner و Ghost in the Shell و حتی کتابی مانند Neuromancer منبع الهام ما بوده اند. این دلیلی است که ما سری بازی های Witcher را ساختیم زیرا که واقعا داستان را دوست داشتیم و می خواستیم یک بازی ویدیویی خود از آن بسازیم و می خواستیم حداقل خودمان از آن لذت ببریم.

او در ادامه در مورد تبدیل یک ایده فانتزی به یک Cyberpunk صحبت کرد و از شیوه تاثیر فیلم ها و کتاب های مختلف روی روند توسعه Cyberpunk 2077 صحبت کرد:

اگر می خواهید یک داستان خیلی خیلی خوب را روایت کنید، باید با دنیای آن آشنایی داشته باشید. در نتیجه برای تیم داستان نویس بازی و نویسندگان، طراح مراحل و طراح صحنه های سینمایی یک لیست از کتب هایی که باید بخوانید، قوانین Cyberpunk 2020 و همچنین فیلم های سینمایی ساختیم و ما باید واقعا در دنیای بازی غرق شویم.

البته که بسیاری از طرفداران ما این موضوع را می دانند. ما باید Cyberpunk را همانند شیوه ای که Witcher را ساختیم توسعه می دادیم و در طرف دیگر صحنه های مخصوص بزرگ سال نیز باید در نظر گرفته شوند. ما می خواهیم داستان های جالب را روایت کنیم. روایت داستان همان کاری است که قبلا انجام داده ایم و در نتیجه این کار را بلدیم.

تا به حال جزئیات زیادی در مورد Cyberpunk 2077 مشاهده کرده ایم و از تریلرهای مختلف می شود فهمید که چه تلاشی برای ساخت آن انجام گرفته است. هنوز زمان انتشار بازی مشخص نیست و اگر شانس با ما یار باشد اواخر 2019 شاهد عرضه آن خواهیم بود و شاید آن را در نسل بعدی مشاهده کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.