Anthem
یحیی رحیمی

Anthem دارای هیچ گونه Loot Box نخواهد بود

یحیی رحیمی 25 دی 1397 بدون دیدگاه
617 بازدید

جعبه های شانس یا Loot Box ها تغییرات زیادی در صنعت بازی های ویدیویی پدید آوردند و بسیاری از بازیکنان به این جعبه ها روی خوش نشان دادند. همین اقدامات مورد سوال بود که باعث انزجار شدید بازیکنان از بازی Star Wars: Battlefront 2 شد و وجه کمپانی EA را خراب کرد.

EA تصمیم گرفت که مدل کسب و کار خود را تغییر دهد و این تصمیم را کاملا آگاهانه گرفت. در بازی هایی که اخیرا منتشر شده اند نشانی از Loot Box نیست. تصمیم حذف این جعبه ها را ابتدا در بازی Battlefield 5 مشاهده کردیم که تنها آیتم های کهکشانی را می توانستید با پرداخت پول بخرید و دیگر لازم نبود برای به دست آوردن آن‌ها شانس خود را امتحان کنید. بعد از این اعمال تصمیم همگی از حذف Loot Box ها در شوتر جهان باز جدید BioWare صحبت کردند که بالاخره این اتفاق افتاد.

Michael Gamble که تولیدکننده اصلی بازی Anthem است در حساب توییتر خود اطمینان داده است که این بازی دارای Loot Box نخواهد بود. این اتفاق بعد از آن افتاد که یک طرفدار عصبانی از شیوه اطلاع رسانی BioWare اظهار انتقاد کرده بود و برایش سوال بود که چرا استدیو بازی در مورد موضوعات مهمی مانند ریز تراکنش ها و همچنین قیمت گذاری محتواهای بعد از انتشار صحبت نکرده است.

Gamble سریعا پاسخ این فرد را داد و خاطر نشان کرد که هیچ گونه Loot Box در بازی نخواهد بود و البته در آخر در مورد نسخه Legion of Dawn نیز صحبت کرد که در این نسخه آیتم های خاصی در دسترس بازیکن قرار خواهد گرفت. قرار است که 4 بسته زرهی مختلف برای این نسخه در نظر گرفته شود که تنها لباس شخصیت را شامل نخواهند بود و آیتم های شخصی سازی مختلفی در این بسته گنجانده شده است.

طبیعی است که بعد از افتضاح Star Wars: Battlefront 2 بازیکنان از هر بازی که EA توسعه می دهد بترسند اما خوب است که BioWare به خوبی نگرانی کاربران را برطرف کرده است. مشخص نیست که مدل پشتیبانی بعد از انتشار Anthem همانند کاری باشد که Activision با Destiny کرد یا مانند Battlefield 5 باشد و تمامی محتواهای بعدی به صورت رایگان برای کاربر منتشر شوند. گفتنی است که یوبی‌سافت نیز همین شیوه را در مورد The Division 2 پیش گرفته است و محتواهای بعدی رایگان خواهند بود.

به هر حال Anthem در تاریخ 22 فوریه امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه دمو نیز اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

منبع:GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.