Resident Evil 2 Remake
یحیی رحیمی

نسخه دمو بازی Resident Evil 2 توسط 1.1 میلیون نفر بازی شده است

یحیی رحیمی 25 دی 1397 بدون دیدگاه
750 بازدید

با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و قدرتمند شدن سخت افزارهای موجود، بسیاری آرزو می کنند که بازی های قدیمی و محبوب خود را با گرافیک جدید و گیم پلی بهتر مشاهده کنند. کمپانی های بازی سازی نیز درخواست آن‌ها را با جان و دل قبول کرده و برای سود بیشتر دوباره بازی ها را بازسازی می کنند. یکی از این بازی ها Resident Evil 2 است.

Capcom برای جذب بازیکنان بیشتر و ایجاد سر و صدا نسخه دمو بازی را با شیوه ای جالب منتشر کرد. شما روی کنسول یا PC خود تنها یک بار اجازه بازی را دارید و در طول 30 دقیقه داده شده باید تمام زور خود را بزنید و آزاد هستید که از مقر پلیس شهر Raccoon دیدار کنید و هر کجا که می خواهید بروید و هر چقدر هم دوست دارید بمیرید و دوباره شروع کنید. البته این را در نظر داشته باشید که با پایان بردن 30 دقیقه خود، دیگر قادر به بازی نیستید.

یک سری از طرفداران بازی راه حلی برای دوباره بازی کردن پیدا کرده اند و دوباره می توانید با ساخت حساب دیگری به بازی بپردازید. این نسخه آماده سازی خوبی برای چشاندن مزه و طعم واقعی نسخه اصلی به طرفداران است و جالب است که افراد زیادی از زمان عرضه Demo به تجربه آن پرداخته اند. Capcom در یک اعلامیه رسمی بیان کرده است که از زمان در دسترس قرار گرفتن Demo، حدود 1.1 میلیون نفر آن را دانلود کرده اند و آن را در پلتفرمهای مختلف بازی کرده اند.

این عدد هنوز در حال بالارفتن است و جالب است بدانید که تنها 29 درصد افرادی که Demo را بازی کرده اند قادر به تکمیل آن بوده اند؛ یعنی فقط 320 هزار نفر توانسته اند نسخه Demo را تا آخر بازی کنند و بعضی ها نیز خلاقیت به خرج داده اند و آن را زیر 3 دقیقه تمام کرده اند که نشان می دهد چقدر با حساب های مختلف آن را بازی کرده اند.

با توجه به طبیعت Demo و همچنین زمان کمی که در اختیار شما است طبیعی است که بازیکنان بیشتر به دنبال گشتن در محیط بازی و پیدا کردن رازهای آن باشند و کمتر کسی به دنبال تمام کردن است. صفحه بازی نشان می دهد که Resident Evil 2 بیشتر در ژاپن و آمریکای شمالی بازی شده است.

Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه یعنی 11 روز دیگر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.