یحیی رحیمی

طرح نهایی کنسول Mad Box منتشر شد

یحیی رحیمی 24 دی 1397 بدون دیدگاه
752 بازدید

استدیو Slightly Mad به یک باره تصمیم به ساخت یک کنسول قدرتمند گرفته است و انگار یک ذره هم از تصمیم خود پا نمی کشد و مداوم در حال تلاش برای عملی کردن ایده خودش است. این استدیو با تولید سری بازی های مسابقه ای Project Cars شهرت پیدا کرد و برای بسیاری شکه کننده است که چنین استدیویی بخواهد سهمی از بازار سونی و مایکروسافت را بکند.

به نظر می رسد که کنسول Mad Box واقعی باشد و باید آن را جدی گرفت زیرا که به طور مداوم در مورد آن خبر دریافت کرده ایم و تولید کننده نیز بسیار جدی است. پیشتر طرح های اولیه ای از کنسول را مشاهده کردیم و طرح های جذاب و جالبی بودند و خط طراحی Razer را دنبال می کردند. حالا یک طرح جدید از کنسول منتشر شده است که گفته می شود این طرح نهایی بوده و قرار است چند سال آینده آن را به طور واقعی ببینیم.

مدیر عامل Slightly Mad Studios این طرح را روی حساب توییتر خود منتشر کرده است و خیلی طرح جالبی به نظر می رسد. در نگاه اول یاد رایانه های گیمینگ Razer می افتید اما ایده های جالبی در کنسول نیز گنجانده شده اند. یکی از آن‌ها نشانگر بازی است که فرد مشغول به اجرای آن است و در عکس نیز می توانید مشاهده کنید که بازی Project Cars به فرض در حال اجرا است.

نمایشگر جلوی دستگاه نشان دهنده اعلانات و پیام های دریافتی است و ایده جالبی است اما نمی شود گفت که ایده خوبی است. به نظر می رسد که می توان کنسول را در حالت افقی و عمودی قرار داد و همچنین می توان آن را روی دیوار آویخت و به شکل مختلفی قرار داد. با فرض اینکه کنسول واقعی باشد، هنوز ایده های بیشتری در راه هستند و باید دید که این کنسول در نهایت به چه شکلی خواهد شد.

مردم حرف هایشان را گفتند و ما گوش دادیم. این طراحی است که ما انتخاب کرده ایم. ممکن است در طول زمان تغییرات کوچکی داشته باشد. از همه برای پاسخ و کمک به ما متشکریم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.