یحیی رحیمی

Phil Spencer به دنبال همکاری با استدیو Bungie است

یحیی رحیمی 23 دی 1397 بدون دیدگاه
593 بازدید

بعد از اخبار شکه کننده دیروز در مورد جدایی Bungie از Activision، به یک باره تمرکز تمام دنیای بازی های ویدیویی به این جدایی منعطف شد. بعد از این جدایی مسئولیت انتشار عنوان Destiny به استدیو Bungie برگشت. از دیروز تا به حال سوالات زیادی در مورد برنامه های آینده Bungie پرسیده شده است و بسیاری از آن‌ها بی پاسخ مانده است.

به نظر می رسد که دیگر استدیو و ناشران بزرگ دنیای بازی برنامه هایی برای این استدیو داشته باشند و البته آینده پیش روی Bungie را روشن می بینند. یکی از این حرفه ای های صنعت بازی، Phil Spencer رئیس Xbox است. او در واکنش به خبر جدایی Bungie در توییتر از خوشحالی خود برای کار و همکاری با توسعه دهندگان محبوب و مستقل گفت و همچنین آینده Destiny را روشن می بیند.

Phil Spencerآینده بسیار روشنی برای کار با استدیو محبوب و مستقلی می بینم که در حال کار روی فرانچایزهای محبوب من است. از اینکه ببینیم Destiny چگونه به توسعه و رشد خود ادامه خواهد داد هیجان زده ام.

با توجه به تاریخ پشت Bungie و Microsoft می توان گفت که احتمال وقوع همکاری بسیار بالا است. Bungie پیش تر توسعه دهنده بازی های دسته اول برای Xbox بود و قبل از اینکه فکرهای خود را روی هم بریزند و عنوان Destiny را خلق کنند، در توسعه فرانچایز Halo شریک بودند.

حرف های Phil Spencer را زیاد جدی نگیرید و او تنها نظر خود را در این مورد گفته است، اگر بخواهیم عمقی به حرف های او نگاه کنیم، آن موقع باید بگوییم که مایکروسافت به دنبال خریداری Bungie است که چنین چیزی واقعیت ندارد. به نظر می رسد که این حرف ها تنها دلگرمی برای Bungie باشد و چیزی بیشتر معنی نمی دهد.

به طور قطع در هفته ها و ماه های آینده، سرنوشت Bungie را خواهیم دید و مطمئنا شاهد سورپرایزهای خوبی خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.