راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی ششم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی ششم

کیوان آمیرزاده 23 دی 1397 بدون دیدگاه
1,008 بازدید

چالش‌های هفته‌ی ششم فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که در این مقاله قصد داریم تا به شما در کامل کردن سریع‌تر این چالش‌ها کمک کنیم. برحسب روال معمول این فصل، دو چالش جدید و پنج چالش تکراری، چالش‌های این هفته را تشکیل داده‌اند که کامل کردن آن‌ها، زمان زیادی نمی‌برد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- 7 صندوق مهمات را در مکان‌های اسم دار مختلف، باز کنید.

برای کامل کردن این چالش، باید در 7 مکان اسم دار مختلف، یک صندوق مهمات را باز کنید. دقت داشته باشید که باز کردن دو صندوق مهمات در یک مکان اسم دار، چالش شما را بیشتر از یک بار جلوتر نمی‌برد. لازم نیست که نگران این چالش باشید و سعی کنید تا با چالش‌های دیگر این هفته یا هفته‌‌های قبل آن را ترکیب کنید تا به سرعت این چالش را کامل کنید.

Fortnite

2- 7 کوتوله‌ی یخی را پیدا کنید.

این چالش، یکی از چالش‌های کاملاً جدید بازی است که شما باید 7 کوتوله‌ی یخی را پیدا کنید. مکان دقیق این کوتوله‌های یخی بر روی عکس مشخص‌شده است.

3- در مکان‌های Lucky Landing یا Tilted Towers، 3 دشمن را بکشید.

این چالش به نظر می‌رسد که یکی از چالش‌های موردعلاقه‌ی Epic Games است چراکه در هفته‌های زیادی در دو فصل اخیر تکرار شده است. کافی است در یکی از این مکان‌ها یا به صورت ترکیبی، 3 دشمن را بکشید که Tilted Towers انتخاب بهتری است. شلوغ بودن این مکان باعث می‌شود تا اگر زودتر از دیگران اسلحه‌ای پیدا کردید، به راحتی یک یا دو نفر را بکشید. اگر هم می‌خواهید سریع‌تر این چالش را کامل کنید، بر روی برج ساعتی این منطقه فرود بیایید و با تبر به جان دیگر بازیکنانی که سعی در باز کردن صندوق‌های این برج دارند بیفتید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از Polar Peak و Tilted Towers در یک بازی دیدن کنید).

کامل کردن این نوع چالش‌ها در فصل‌های قبلی سخت و اعصاب خورد کن بود اما در این فصل کافی است تا سوار یک هواپیما شوید و از با رسیدن به این مکان‌ها ارتفاع خود را کم کنید تا این چالش کامل شود. مراحل بعدی نیز همانند مرحله‌ی اول هستند اما مکان‌های دورتری را مد نظر قرار گرفته‌اند. با استفاده از هواپیما، کامل کردن این چالش راحت است.

Fortnite

5- آیتم Ice Puck را از فاصله‌ی 150 متری پرتاب کنید.

واقعیت آن است که شما باید این آیتم را به گونه‌ای پرتاب کنید که 150 متر بر روی زمین لیز بخورد اما کافی است تا سوار هواپیما شوید و به ارتفاع نسبتاً بالایی بروید و این آیتم را پرتاب کنید تا به راحتی این چالش را دریافت کنید. این یکی از چالش‌های جدید این هفته بود اما سادگی زیاد آن باعث می‌شود تا تازه بودن آن اصلاً به چشم نیاید.

6- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با اسلحه‌ی SMG، به میزان 200 واحد به دشمنان آسیب برسانید).

در این سری چالش‌ها قرار است با یک سری از سلاح‌ها در بازی، به دشمنان آسیب برسانید که کار چندان دشواری نیست. مودهای LTM بهشتی برای کامل کردن این چالش‌ها است چراکه به راحتی می‌توانید اسلحه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید و دشمنان زیادی هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را بکشید! بازیکنان در مود LTM دقت زیادی به اطراف خود نمی‌کنند و شما با استفاده از این مسئله، به راحتی می‌توانید چالش‌های مربوط به کشتن و آسیب‌رسانی را کامل کنید.

7- با 5 اسلحه‌ی مختلف، در یک بازی به دشمنان آسیب برسانید.

کامل کردن این چالش در مودهای معمولی بسیار سخت است اما در مودهای LTM با سرعت بسیار بیشتری کامل می‌شود. دقت کنید که مهم آسیب رسانی است و نه کشتن؛ پس حتی اگر به میزان 1 واحد هم به دشمنان با اسلحه‌ای آسیب برسانید، این چالش را جلو برده‌اید. در مود LTM به سرعت می‌توانید سلاح‌های جدیدی پیدا کنید که کامل کردن این چالش را ساده‌تر می‌کند.

ستاره‌ی مخفی این هفته نیز به صورت بنر است که می‌توانید در منطقه‌ی کویری مشخص‌شده بر روی عکس، آن را پیدا کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.