پارسی گیم

دانلود بازی UEFA Euro 2016 برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1395 2 دیدگاه
12,630 بازدید

دانلود بازی UEFA Euro 2016 برای کامپیوتر

در اينجا بازي كه به يكي از موردعلاقه‌ترین ورزش‌های روز دنيا پرداخته مواجه هستيم،بازي در سبك ورزش فوتبال.اين بازي را می‌توان يكي از بهترين شبیه‌سازهای فوتبال دانست چراکه در اين راه سابقه ی طولاني دارد.اين بازي ساخته كمپاني كونامي است،همچنين در اين نسخه كه به صورت اختصاصي به دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا پرداخته است.شما می‌توانید با تيم مورد علاقه خود در اين تورنومت شركت كرده و براي قهرماني تلاش كنيد.

به محض ورود به بازي و تجربه اولين مسابقه متوجه تغييرات زيادي خواهيد شد.فيزيك و هوش مصنوعي بازي بهتر شده و شما براي حركت و گل زدن بايد تلاش بيشتري كنيد و مانند نسخه‌های پيشين اين بازي نمی‌توانید از وسط زمين گل بزنيد.همه چيز در اين بازي با شيبي ملايم به سمت منطقي شدن و پيشرفت در حركت است.البته براي حرفه‌ای شدن در اين بازي به تمرين زيادي نياز داريد.

البته همچنان اشتباهات دروازه بان و ياران ديگرتان زياد است و ممكن است توپ را تقديم حريفتان كند البته این‌گونه اشتباهات بيشتر از سوي خط حمله صورت می‌گیرد و خوشبختانه در دفاع مشكل چنداني وجود ندارد اما همان‌طور كه گفته شده دروازه بانان مشكلاتي فاحش دارند و گاهي در ساده‌ترین مواقع هم گل می‌خورند و این موضوع شما را آزار خواهد داد البته در بيشتر مواقع كنترل همه‌چیز را در دست داريد و می‌توانید از اشتباهات فردي جلوگیری كنيد.هوش مصنوعي پيشرفت قابل‌توجهی داشته اما اگر بخواهيم اين بازي را باز فيفا رقيب اين بازي مقايسه كنيم مسلماً ضعف‌های زيادي به چشم خواهد خورد اما بازي در حد قابل قبولي است.

گرافيك اين بازي در حالت عادي با فيفا برابري می‌کند اما اگر دوربين را در حالت زوم بگذاريد کاملاً متوجه مشكلات اين بازي در بخش گرافيك می‌شوید اگرچه كونامي در طراحي چهره بازيكنان مشهور عالي كار كرده اما با زوم كردن دوربين متوجه می‌شوید كه قيافه باقي بازيكنان بسيار بد است.طبیعتاً كونامي به تركيب تماشاچيان هم دست نزده و آن‌ها شبيه افراد بدون چهره هستند و تنها بالا و پايين پريدن آن‌ها را می‌توانید مشاهده كنيد البته بايد گفت كه در صداگذاري آن‌ها خوب كار شده و می‌توانید جو حاكم در ورزشگاه را به خوبي احساس كنيد.

يكي ديگر از موضوعات مهم گزارشگران اين بازی‌ها هستند كه اين بازي در اينجا هم ضعيف عمل كرده.تعداد جملات در نظر گرفته شده بسيار كم است و در مدت كوتاهي جملات تكراري به گوشتان خواهد خورد؛در همين حال لحن گزارش گران هم چندان جذاب نيست اما مشكل اصلي وقتي نمايان می‌شود كه گزارش گران با تأخیر جملات را گفته و حس و حال زيباي بازي را از شما می‌گیرند.

در آخر بايد گفت كه اگر شما هم يكي از علاقه‌مندان به اين جام و ورزش فوتبال هستيد اين بازي می‌تواند تجربه اي سرگرم كننده براي شما باشد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.08 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهرابی

    مهمان

    با سلام بنده این بازی رو نصب کردم ولی بعد از اجرا کردن میره تو فاز checking steam updates و بعدش هم ارور میده و بازی اجرا نمی شه. لطفا اگر مقدور هست راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهرابی

      پشتیبانی

      سلام
      فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید