یحیی رحیمی

Stan Lee به‌پاس خدمات درخشانش به بازی World of Warcraft اضافه شد

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
905 بازدید

Blizzard به‌پاس خدمات درخشان Stan Lee و خلق شخصیت‌های افسانه‌ای که زندگی همه انسان‌ها را تغییر داده است، شخصیتی به همین نام را به World of Warcraft اضافه کرده است. یک NPC جدید که می‌تواند در بازی پرسه بزند و با آن سبیل معروف Stan Lee و عینک‌های به‌یادماندنی‌اش شمارا سرگرم کند.

WowHead گزارش داده است که پچ 8.1.5 در حال تست توسط عموم است و Stanley که یک مرد لاغر با موهای جوگندمی و عینک آفتابی است را به بازی اضافه می‌کند. فعلاً این شخصیت را در Stormwind دیده‌اند که زره بارنگ و نشان Alliance را به تن داشته است. باکمی گشت‌وگذار در آپدیت جدید، مدل‌های دیگری از این کاراکتر را دیده‌اند که یکی از آن‌ها با ذره تیم Horde است.

این اولین بار نیست که World of Warcraft دینش را به یک سلبریتی ادا کرده است. Blizzard بعد از مرگ کمدین دوست‌داشتنی، Robin Williams، او را نیز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های World of Warcraft وارد بازی کرد. Stan Lee مرد بزرگ و شخصیت عمومی برجسته‌ای در کمپانی Marvel بود و به‌عنوان خالق شخصیت‌های افسانه ای زیادی شناخته می شود.

از شخصیت هایی که او ساخته است می توان به Fantastic Four, X-Men, Hulk, Thor, Iron Man و Spider-Man اشاره کرد. او در کنار ساخت این شخصیت ها در ایجاد مشکلات متنوع و شخصیت های منفی برای این شخصیت ها نیز دست داشته است و مرگش همه را متاثر خود ساخت.

او در نوامبر سال پیش دار فانی را وداع گفت و باعث تاثیر بسیاری از سلبریتی ها و دیگر نویسنده های بازی های کمیک شد. او امتیاز ساخت فیلم زندگی اش را به Fox فروخته است. البته گفته می شود این فیلم یک اکشن با استایل Kingsman: The Secret Service باشد. نظر شما چیست؟

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.