یحیی رحیمی

Metro Exodus دارای یک نسخه Collector است که تنها 10 عدد از آن‌ها ساخته‌شده‌اند

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
585 بازدید

Metro Exodus آخرین نسخه از سه‌گانه Metro است و المان‌های بازی‌سازی جدید و نوآورانه زیادی در بازی به‌کاررفته است. 4A Games به‌منظور تجلیل از پایان یافتن این سه‌گانه جذاب، یک نسخه بسیار محدود و خاص از بازی آماده کرده است که فروشی نیست و باید برای بردن آن با بقیه به جدال برخیزید.

در ویدیویی که امروز توسط 4A منتشر شد، شاهد جعبه گشایی یک نسخه خاص از بازی بودیم. داخل جعبه فلزی و ارتشی مانند، یک ماسک تنفس و یک فیلتر وجود دارد که برای دوام آوردن در هوای سمی بازی موردنیاز است. در این جعبه همچنین یک پلاک، نقشه‌ای از مترو زیرزمینی روسی که در جلدی چرمی پیچیده شده است و همچنین یک فندک به شکل گلوله قرار دارد.

جالب‌ترین آیتم این جعبه یک ساعت مچی ضد بمب است که هم‌زمان را نشان می‌دهد و هم یک چراغ‌قوه است. همچنین یک نامه نیز داخل جعبه قرار دارد که توسط کارگردان بازی و همچنین مالک 4A امضاشده است. 4A مشخص نکرده است که چه طور باید این جعبه‌ها را به دست آورد و تنها ما را به چک کردن حساب توییتر بازی وا‌داشته است. علاوه بر این‌ها وب‌سایت رسمی بازی به آدرس MetroTheGame.com نیز فعال‌شده است و دیگر کم‌کم به انتشار بازی نزدیک می‌شویم.

Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. چند هفته پیش بود که Metro Exodus طلایی شد و به قولی وارد چرخه فروش شد و درنتیجه به‌زودی شاهد این بازی جذاب و ترسناک خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی برچسب بازی در زیر کلیک کنید.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.