یحیی رحیمی

Phil Spencer: نسل بعدی Xbox دارای کارت گرافیک AMD خواهد بود

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
637 بازدید

2019 سال بزرگی برای کمپانی‌های بازی خواهد بود و احتمالاً این آخرین سال عمر نسل فعلی کنسول‌ها است. اخبار پیرامون کنسول‌های نسل بعدی در حال افزایش است و کم‌کم خود کمپانی‌های سازنده نیز بحث کنسول‌های جدید را بازکرده‌اند. نینتندو کمپانی بود که برای نسل جدید کنسول‌هایش با Nvidia قرارداد بست و به نظر می‌رسد که مایکروسافت به یار قدیمی خود AMD چسبیده است.

Phil Spencer در کنفرانس AMD در CES 2019 حاضر بود و تائید کرد که Xbox نسل بعدی از چیپ های AMD استفاده می‌کند. رئیس Xbox با ستایش از فرهنگ داخل کمپانی AMD و همچنین تاریخ آن گفت:

Phil Spencerبه‌عنوان یک کمپانی ما به فرصت‌های ممکن در دنیای بازی نگاه می‌اندازیم و هنگامی‌که به همکاران خودمان فکر می‌کنم، کمپانی را در نظر داریم که کارهای قدرتمندی انجام می‌دهد و همچنین کار را به‌درستی پیش می‌برد. (مدیرعامل AMD) کسی است که او را بسیار ستایش می‌کنم و شیوه اداره AMD توسط او را به‌خوبی دیده‌ام. فکر می‌کنم که همکاری چون AMD که فناوری‌های آینده را می‌سازد و همچنین سطح فرهنگی بسیار بالایی دارد برای ما بسیار مناسب است.

هنگامی‌که به سمت پلتفرم‌های آینده‌ای که ما در حال ساخت و تلاش برای آن هستیم حرکت می‌کنیم، همکاری و خلاقیت‌هایی که انجام‌گرفته است باعث پیشرفت‌های زیادی شده است که امروز از آن بهره می‌بریم. خیلی دوست دارم که بیشتر از این‌ها را به شما نشان دهم.

سخت‌افزارهای قدرتمندی که سونی و مایکروسافت عرضه کرده‌اند همه به لطف کمپانی قدرتمندی مانند AMD بوده است. استفاده دوباره از چیپ های AMD به قابلیت‌هایی مانند Backward Compatibility کمک می‌کند زیرا که نسل قبلی Xbox نیز با همین چیپست ها ساخته‌شده‌اند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Xbox بعدی نمی‌دانیم و تنها شایعاتی پیرامون چند نسخه مختلف وجود دارد که باید منتظر تائید رسمی باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.