راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی سوم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی سوم

کیوان آمیرزاده 20 دی 1397 بدون دیدگاه
1,041 بازدید

چالش‌های هفته‌ی سوم فصل هفتم بازی فورتنایت منتشر شد که در این مقاله می‌خواهیم به شما در سریع‌تر کامل کردن آن‌ها کمک کنیم. برخی از چالش‌های جذاب فصل قبلی نیز به این هفته اضافه شده است که کامل کردن چالش‌های این هفته را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- در 5 بازی مختلف، از Zipline استفاده کنید.

شما با فرود آمدن در محیط برفی بازی، می‌توانید زیپ‌لاین‌های زیادی را پیدا کنید که البته باید یک بار در 5 بازی مختلف از زیپ‌لاین استفاده کنید تا این چالش کامل شود و نمی‌توان در کمتر از 5 بازی آن را کامل کرد. شما با پریدن بر روی زیپ‌لاین، می‌توانید از آن استفاده کنید و هیچ دکمه‌ای برای استفاده کردن از آن وجود ندارد.

2- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: فرود آمدن در Lonely Lodge).

در این چالش شما با 5 مرحله‌ی مختلف رو به رو هستید که به فرود آمدن در مناطق مختلف محدود می‌شود. این چالش را باید در 5 بازی کامل کنید و نمی‌توان آن را در یک بازی بیش از یک مرحله را کامل کرد. مرحله‌ی اول را کامل کنید تا برای بازی بعدی، مرحله‌ی بعدی برای شما باز شود.

3- با استفاده از سلاح‌های Legendary، 2 نفر را بکشید.

وارد یکی از مودهای LTM بازی شوید و به راحتی می‌توانید یک اسلحه‌ی طلایی پیدا کنید. شما می‌توانید این چالش را در یک بازی کامل کنید که استفاده از اسلحه‌های اسنایپر رایفل، می‌تواند سریع‌تر این چالش را کامل کنید. البته Scar نیز انتخاب مناسبی برای کامل کردن این چالش است.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- در مناطق Polar Peak یا Tomato Temple 7 صندوق باز کنید.

به دلیل اینکه مناطق برفی طرفدار بیشتری دارد، کامل کردن این چالش در Tomato Temple آسان‌تر است اما اگر باز هم دچار مشکل شدید، وارد مود LTM شوید و ببینید که کدام منطقه از هدف اصلی LTM دورتر است و در آنجا فرود بیایید. با این روش می‌توانید در یک یا دو بازی این چالش را کامل کنید.

5- در 2 مکان‌های اسم‌دار، طی یک بازی، زنگ در خانه‌ای را بزنید.

برای کامل کردن این چالش، شما باید زنگ جمعاً دو خانه را بزنید که بهتر است برای سریع‌تر شدن فرایند، در هر منطقه‌ی اسم‌دار با زدن زنگ یک خانه به سرعت سراغ مکان دوم بروید. بهترین مکان‌ها برای کامل کردن این چالش، Retail Row و Salty Spring است. دقت داشته باشید که این فرایند را باید در یک بازی انجام دهید پس یا به سراغ مودهای LTM بروید یا به سراغ مود Squad که پخش شدن بازیکنان کمتر باشد و احتمال کشته شدنتان کمتر شود.

6- منطقه‌ی مخفی را بین سه Ski lodge را پیدا کنید.

شما می‌توانید مستقیماً به مکان مشخص‌شده بر روی عکس بروید و ستاره‌ی مربوط به این چالش را پیدا کنید.

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با استفاده از اسلحه‌ی شاتگان، 200 واحد آسیب به دشمنان برسانید).

در مرحله‌ی اول این چالش، شما باید با استفاده از اسلحه‌ی شاتگان به دشمنان آسیب برسانید که خیلی سخت نیست. مرحله‌ی دوم مربوط به آسیب‌رسانی با استفاده از کلت است که کمی سخت‌تر از مرحله‌ی اول است. مرحله‌ی سوم نیز استفاده از سلاح‌های اسنایپر رایفل است که نسبت به مرحله‌ی دوم آسان‌تر است. مود Solo بهترین گزینه برای کامل کردن این چالش است. البته مودهای LTM هم به دلیل بیخیال بودن بازیکنان نیز گزینه‌ی خوبی برای کامل کردن این چالش است.

ستاره‌ی مخفی این هفته نیز در منطقه‌ی Frosty Flights قرار دارد که می‌توانید مکان دقیق آن را بر روی عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.