یحیی رحیمی

استدیو Slightly Mad طرح اولیه کنسول خود را به اشتراک گذاشت

یحیی رحیمی 18 دی 1397 بدون دیدگاه
660 بازدید

شاید یکی از عجیب ترین خبرهایی که در چند ماه اخیر شنیده ایم، معرفی ناگهانی یک کنسول جدید توسط استدیو Slightly Mad است. این استدیو به دنبال ساخت و توسعه یک کنسول کاملا جدید و بسیار قدرتمند است.

تصمیم این استدیو بسیار جدی است و حتی مذاکرات با تامین کنندگان قطعات سخت افزاری نیز انجام شده است و به طور جدی به فکر تولید هستند. برنامه های آن‌ها برای ساخت یک کنسول جدید بسیار بلندپروازانه است و خیلی عجیب است که توسعه دهندگان Project CARS که سطح بسیار بالایی دارند اما به ندرت در فهرست پرفروش ترین ها قرار می گیرند، دست به چنین کار بسیار خطرناکی زده اند.

به هر حال آن‌ها از تصمیم خود رضایت کافی دارند و کاملا مطمئن هستند و روی تولید آن نیز بسیار جدیت به خرج داده اند. برای نمونه مدیر عامل استدیو Slightly Mad طرح های اولیه کنسول را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است و به نظر می رسد که شمایل این کنسول بازی به چنین شکی باشد. در تصویر می شود دیدید که داخل کنسول تار شده است و این به دلیل آن است که هنوز تصمیم نهایی روی قطعات گرفته نشده است و البته جالب است که می شود داخل دستگاه را دید.

اگر دقت کنید، روند طراحی دستگاه بسیار شبیه به دستگاه های ساخت Razer است و شباهت هایی به هم دیگر دارند. البته مطمئنیم که افرادی در سراسر جهان عاشق این کنسول خواهند شد و دستگاه در نگاه اول بسیار زیبا است. گفته می شود که این کنسول توانایی اجرا و پردازش بازی های 4K را خواهد داشت و همچنین واقعیت مجازی نیز همراه این کنسول خواهد بود. کنسول سخت افزار قدرتمندی دارد و به گفته خود توسعه دهندگان، 2 سال از پیشرفته ترین کامپیوترهای موجود جلوتر است.

نظر شما در مورد شکل و شمایل کنسول Slightly Mad چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.