یحیی رحیمی

ممکن است Call of Duty 2019 یک نسخه جدید از Modern Warfare باشد!

یحیی رحیمی 17 دی 1397 بدون دیدگاه
1,696 بازدید

سری بازی های Call of Duty یک چرخه سالانه را طی می کنند و سه استدیو بزرگ به طور مداوم در حال توسعه بازی های خود هستند و به هر کدام سه سال یک بار فرصت عرض اندام داده می شود. با این حساب نوبت به استدیو Infinity Ward رسیده است و این استدیو نیز سرکار گذاشتن مخاطبان خود را شروع کرده است.

استدیو Infinity Ward به تازگی یک توییت حاوی تصویر متحرکی منتشر کرده است که ممکن است مربوط به نسخه بعدی Call of Duty باشد. تصویر یک کله اسکلت را می بینیم که یکی از نماد های اصلی سری بازی های Call of Duty: Modern Warfare و شخصیتی به نام Ghost است. به نظر می رسد که توییت ها مربوط به بازی Call of Duty: Ghost باشد اما خبرنگار وب سایت Kotaku همه چیز را واضح کف دست ما گذاشت.

او باور دارد که این تصویر مربوط به نسخه دوم سری Modern Warfare و ستوان Simon Ghost Riley است که کلاه دو چشمی با نشان کله اسکلت به سر دارد. سه نسخه متفاوت از سریModern Warfare را دیده ایم و اگر Modern Warfare 4 در کار باشد، این نسخه بعد از گذشت 8 سال از عنوان قبلی منتشر خواهد شد و کمی هم منطقی به نظر می رسد.

از دیگر بازی های ساخته Infinity Ward می توان به Call of Duty : Ghosts و Call of Duty : Infinity Warfare اشاره کرد و اگر به چرخه ساخت بازی ها نگاه بیندازیم، اسم Modern Warfare بیشتر از همه به چشم می آید. Activision از یک سیستم چرخشی برای ساخت بازی ها خود استفاده می کند که سه استدیو Infinity Ward، Sledgehammer و Treyarch پشت سر آن هستند.

استدیو Sledgehammer در سال 2017 نسخه جنگ جهانی دوم را منتشر کرد و امسال نیز Treyarch مسئول توسعه Black Ops 4 بود و شاهد قابلیت های جدید مانند بخش زامبی گسترش یافته و همچنین Blackout بودیم. در آخر باید گفت که از روی یک تصویر نمی شود نتیجه گیری کرد و باید منتظر معرفی رسمی بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.