یحیی رحیمی

EA در حال کار روی انتقال موتور گرافیکی Frostbite به کنسول Switch است

یحیی رحیمی 16 دی 1397 بدون دیدگاه
646 بازدید

پشتیبانی کمپانی EA برای کنسول Nintendo Switch بسیار پایین بوده است و عملاً این کمپانی این پلتفرم را در نظر نمی‌گیرد و بازی‌های خود را برای دیگر پلتفرم‌های محبوب می‌سازد. تنها بازی‌هایی که از طرف EA برای کنسول Switch منتشرشده‌اند، یک نسخه اصلاح‌شده FIFA و همچنین بازی سبک ایندی Fe بوده است.

پلتفرم Switch در سال گذشته خود را به اثبات رسانید و موفقیت‌های بزرگی کسب کرد و حتی به سریع‌ترین کنسول در میزان فروش نیز دست‌یافت. همین موضوع انتقادات را پیرامون ناشران بازی بالابرده است و انگشت انتقاد بیشتر به سمت EA بوده است. البته نباید از مشکلات فنی نیز صرف‌نظر کرد و EA تابه‌حال در اجرای کامل بازی‌های خودروی این کنسول ناتوان بوده است.

یکی از این مشکلات موتور گرافیکی Frostbite است. این موتور گرافیکی تقریباً وظیفه قدرت بخشیدن به‌تمامی بازی‌های EA را بر عهده دارد و برای مدت زیادی است که هیچ‌گونه پشتیبانی از Switch به عمل نیاورده است و همین دلیل اصلی عدم انتشار بازی‌های کمپانی برای Switch بوده است. حتی FIFA نیز با موتور گرافیکی دیگری برای کنسول نینتندو منتشرشده است.

به نظر می‌رسد که این مشکلات در حال رفع شدن هستند. یکی از یوتوبرهای معروف به نام Doctre81 یک‌چیز جالب در صفحه LinkedIn کمپانی EA پیداکرده است. در صفحه این کمپانی بیان‌شده است که مهندسین نرم‌افزار حاضر در حال کار روی توسعه نرم‌افزار لوله‌ای (کانالی) Xbox One، PS4 و Nintendo Switch هستند. تنها بازی‌هایی که از قابلیت کانال استفاده می‌کنند عبارت‌اند از: Anthem و Battlefield V که هر دو از موتور Frostbite استفاده می‌کنند و به نتیجه جالبی می‌رسیم!

اگر این موضوع درست باشد، شاهد اتفاقات جالبی برای کنسول Switch خواهد بود و این باعث پیشرفت کنسول خواهد شد؛ به‌خصوص اگر بازی‌های ورزشی EA برای این پلتفرم منتشر شود بسیاری به سمت خرید این کنسول می‌روند. به نظر می‌رسد که EA بالاخره Switch را جدی گرفته است و فروش فوق‌العاده آن انگیزه‌ای برای تغییر در تصمیم‌گیری‌های EA بوده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.