یحیی رحیمی

تصاویر جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد: اطلاعات بیشتر به‌زودی

یحیی رحیمی 15 دی 1397 بدون دیدگاه
857 بازدید

Left Alive شوتر جذاب است که توسط استدیو Square Enix در حال ساخت و توسعه است. این بازی در یکی از کنفرانس‌های سونی در سال 2017 معرفی شد و تقریباً هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست. تنها سه ماه تا انتشار رسمی بازی باقی‌مانده است و تابه‌حال شاهد یک تریلر و چند اسکرین شات بوده‌ایم.

این در حالی است که اطلاعات اصلی بازی در دسترس ما نیست و Square Enix به طرز عجیبی در مورد این بازی ساکت بوده است. این قضیه قرار است تغییر پیدا کند و هر چه به زمان انتشار بازی نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد.

به‌تازگی حساب توییتر بازی Left Alive یک پیام از کارگردان بازی به نام Toshifumi Nabeshima منتشر کرده است. او در پیام خود از نبود اطلاعات کافی در مورد بازی گفته است اما در آخر قول داده است که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را از بازی را ببینیم. با این حساب خبرهای بیشتری را در سه‌ماهه مانده به انتشار بازی دریافت خواهیم کرد

در خبری جداگانه از بازی، تصاویر هنری بازی منتشرشده است که در آن می‌شود Mikhail Alexandrovich Shuvalov که یکی از سه شخصیت اصلی بازی است را مشاهده کرد و این شخصیت توسط یکی از قدیمی‌های بازی Metal Gear به نام Yoji Shinkawa ساخته‌شده‌اند. تمامی تصاویر در یک استایل هنری خاصی قرار دارند که پیش‌تر نمونه آن‌ها را در Metal Gear دیده بودیم و همه‌ی این‌ها به لطف Yuya Ishihata است که از قدیمی‌های Metal Gear است و در این بازی وظیفه کارگردان هنری بازی را برعهده‌گرفته است.

می‌توانید به این تصاویر نگاه بیندازید و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. Left Alive در تاریخ 5 مارس برای کنسول PS4 و همچنین رایانه‌های ویندوزی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.