یحیی رحیمی

استدیو Motion Twin: خبری از ساخت Dead Cells 2 نخواهد بود

یحیی رحیمی 14 دی 1397 بدون دیدگاه
733 بازدید

بازی Dead Cells 2 یکی از بهترین بازی های سبک ایندی سال 2018 بود حتی می توانیم بگوییم که این بازی یکی از بهترین عناوین سال نیز بود. Dead Cells 2 به یک باره توجه منتقدین را به خود جلب کرد و امتیازات خوبی دریافت کرد و نتیجه همین نقدهای مثبت، فروش مناسب بازی بود.

سوالی که مدت اخیری است ذهن طرفداران بازی را مشغول کرده است این است که آیا استدیو Motion Twin راه موفقیت را ادامه خواهد داد؟ آیا Dead Cells بازی است که استدیو به دنبال فرانچایزسازی از آن است یا خیر؟ به نظر می رسد که جواب این سوالات منفی باشد. هیچ گونه برنامه ای برای ساخت و انتشار نسخه بعدی بازی وجود ندارد.

طراح بازی Dead Cells در گفتگو با وب سایت Game Informer گفته است که به دنبال تکرار موفقیت به دست آمده با ساخت نسخه دیگری از بازی نیست و می خواهد با تجربه به دست آمده به دنبال ساخت بازی جدید و تازه نفسی با ایده های جدید برود. او در این مورد گفت:

در مورد ادامه بازی باید بگویم که می دانم که تکرار و پافشاری روی موفقیت به دست آمده ایده خوبی نیست. اگر یک بازی بزرگ ساخته باشید، بهتر است که از این انرژی به دست آمده برای ساخت چیزی متفاوت استفاده کنید. من فکر نمی کنم که به دنبال ساخت Dead Cells 2 باشیم.

حتی اگر استدیو به فکر این باشد که نگاهی دوباره به Dead Cells بیندازد، مطمئن باشید که کاری کاملا جدید خواهد بود و ادامه نسخه قبلی به هیچ وجه ساخته نخواهد شد. او در این مورد گفت:

ما به دنبال ساخت محتوا و معرفی بیشتر بازی به جامعه گیمرها هستیم، به خاطر اینکه واقعا نیاز به پول داریم(می خندد). ما نمی خواهیم به همان چارچوب یکسان بچسبیم در نتیجه من فکر می کنیم که اگر دوباره پیش شما برگردیم، با کار کامل جدیدی این کار را خواهیم کرد.

دیدن چنین شخصیتی به عنوان یک توسعه دهنده انگیزه بخش است. اگر رو راست باشیم باید بگوییم که Motion Twin با ساخت Dead Cells اعتماد بازیکنان را به خود خرید و هر چه که این استدیو به دنبال ساخت آن باشد، مطمئن باشید که با اقبال عموم مواجه خواهد شد و فرقی نمی کند که ادامه نسخه قبلی باشد یا بازی دیگری.

گفتنی است که Dead Cells در حال حاضر برای کنسول های Xbox One، PS4، Nintendo Switch و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.