یحیی رحیمی

Super Smash Bros. Ultimate پرفروش ترین بازی 2018 آمازون لقب گرفت

یحیی رحیمی 14 دی 1397 بدون دیدگاه
1,513 بازدید

سال 2018 با تمام خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید و حالا در سال 2019 قرار داریم. سال پیش از نظر بازی های ویدیویی سال خوبی بود و شاهد بازی های خوبی بودیم. به تازگی آمازون یک لیست از پرفروش ترین بازی های سال 2018 را منتشر کرده است و جالب است که یکی از انحصاری های نینتندو پرفروش ترین بازی سال لقب گرفته است!

با توجه به لیست منتشر شده بازی Super Smash Bros. Ultimate پرفروش ترین بازی وب سایت آمازون لقب گرفته است و Red Dead Redemption 2 پشت سر او قرار دارد. با این حساب می توان گفت که اختصاصی های نینتندو عملکرد فوق العاده ای در فروشگاه آمازون داشته اند و بالاخره تصمیم گیری ها نینتندو راه به جایی برده است!

جالب است که از 10 بازی حاضر در لیست، 6 عدد از آن‌ها متعلق به اختصاصی های کنسول Switch است که البته تنها دو بازی از آن‌ها مربوط به سال 2018 هستند. سونی نیز عملکرد بدی نداشته است و بازی های God of War و Spider-Man هر دو در لیست حضور دارند و احتمالا این آخرین دفعه ای است که این بازی ها را در چنین لیست هایی خواهیم دید.

Call of Duty: Black Ops 4 نیز در آخر جدول جا خوش کرده است و از اختصاصی های مایکروسافت نیز خبری نیست. از این لیست می توانیم بفهمیم که انحصاری های خوب تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین استراتژی بلند مدت نینتندو نیز در حال جواب دادن است. این آمار نشان دهنده میزان فروش سالانه بازی نیست و البته اگر چنین لیستی نیز تهیه شود تنها شاهد جابه جا شدن مکان بازی ها در لیست خواهیم بود و چیزی تکان نخواهد خورد.

در ادامه می توانید لیست کامل بازی ها را مشاهده کنید:

  1. Super Smash Bros. Ultimate
  2. Red Dead Redemption 2 (PS4)
  3. Super Mario Party
  4. Marvel’s Spider-Man
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Super Mario Odyssey
  7. Pokemon: Let’s Go, Pikachu!
  8. Call of Duty: Black Ops 4 (PS4)
  9. God of War
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.