یحیی رحیمی

قسمت اول Life is Strange 2 در دسترس کاربران فروشگاه ویندوز قرار گرفت

یحیی رحیمی 13 دی 1397 بدون دیدگاه
1,666 بازدید

نسخه اول بازی Life is Strange تحسین همگان را برانگیخت. موسیقی استفاده‌شده و همچنین داستان بسیار قوی آن بسیاری از بازیکنان را به خود جذب کرد و از آن زمان تابه‌حال همگی دنبال نسخه بعدی آن بوده‌اند. مدتی پیش بود که نسخه دوم بازی معرفی شد و اطلاعات کاملی را از آن دریافت کردیم.

حال باید بگوییم که اگر دنبال این هستید که نسخه دوم را تجربه کنید اما هنوز نمی‌خواهید تمامی قسمت‌ها را یکجا دانلود کنید، Life is Strange 2 حالا در دسترس کاربران فروشگاه ویندوز و اعضای Xbox Game Pass است. البته بازی Wildcard’s ARK: Survival Evolve که یک جهان باز سبک بقا است نیز در دسترس اعضای Xbox Game Pass قرارگرفته است. دایناسورها و فناوری در این بازی ترکیب‌شده‌اند و تجربه جالبی را فراهم آورده‌اند.

به نظر می‌رسد که بازی‌های جدیدی برای Xbox Game Pass در راه باشند. Matt Percy که مدیر بازرگانی بخش‌های Gold و Game Pass مایکروسافت است، در حساب توییتر خود گفته است که قرار است خبرهای خوبی را در روز سوم ژانویه منتشر کند. ماه گذشته بازی‌های خوبی مانند Ashen و Below و همچنین Mutant Year Zero: Road to Eden و Hellblade: Senua’s Sacrifice را شاهد بودیم و مشتاقیم که بدانیم ماه ژانویه چه بازی‌هایی برای ما دارد.

Xbox Games Pass در حال حاضر به قیمت 10 دلار در ماه و 60 دلار در 6 ماه در دسترس خرید است. اعضای این سرویس به کتابخانه‌ای از بازی‌های ویدیویی دسترسی خواهند داشت که هرماه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. همچنین دسترسی اولیه و روز اول بازی‌هایی مانند Crackdown 3 و Gears 5 نیز از مزایای این سرویس است.
داستان نسخه دوم Life is Strange مورد فردی به نام Sean Diaz است که به همراه برادر کوچکترش در حال فرار از پلیس هستند. Sean از قدرت ارتباط با طبیعت برخوردار است و می تواند از طریق قابلیتی به نام درخت دیالوگ با شخصیت های غیرانسان ارتباط برقرار کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.