Detroit Become Human
یحیی رحیمی

استدیو Quantic Dream برنامه های جدیدی برای سال 2019 در سر دارد

یحیی رحیمی 11 دی 1397 بدون دیدگاه
614 بازدید

در سالهایی قرار داریم که کنسول های نسل اخیر در بالاترین سطح جذابیت خود قرار دارند و استدیوهای بازی سازی هر چه در توان دارند برای ساخت و توسعه بازی های جدید کنار گذاشته اند. بازی های اختصاصی جدیدی از سونی و مایکروسافت در ضف عرضه قرار دارند و دیگر بعید است بعد از آن‌ها بازی دیگری منتشر شود اما به نظر می رسد که استدیو Quantic Dream برنامه دیگری در سر دارد

این استدیوی فرانسوی در شبکه اجتماعی توییتر، پستی قرار داده است و در آن از تمامی طرفداران خود تشکر کرده است و همچنین گفته است که به زودی با خبرهای فوق العاده ای بازخواهند گشت. استدیو چیزی در مورد اینکه چه در انتظار ماست نگفته است اما به نظر می رسد که بازی جدیدی در راه است. البته این را در نظر بگیرید که بازی Detroit: Become Human بعد از سالها توسعه در سال 2018 منتشر شد و با این توجه شاهد بازی جدیدی نخواهیم بود.

اگر یادتان باشد بازی قبلی استدیو Quantic Dream به نام Beyond: Two Souls در سال 2013 منتشر شد و این دقیقا سه سال قبل Heavy Rain بود و تنها چند ماه قبل از عرضه رسمی کنسول PS4 برای کنسول PS3 منتشر شد و احتمالا استدیو دوباره دنبال تکرار این کار باشد و یک عنوان جدید را در ماه های آخر عمر PS4 منتشر کند. چیزی تا رسیدن نسل جدید نمانده است و باید دید که استدیوهای بازی چه در سرشان دارند.

بازی Detroit: Become Human نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرد و مورد تحسین همگان قرار گرفت. این استدیو روند رو به پیشرفت خوبی داشته است و باید دید که بازی بعدی آن‌ها به چه صورتی خواهد بود. سناریوهای مورد استفاده این استدیو همیشه خاص بوده است و مخاطب را خوب به خود جلب می کند. در حال حاضر حدس دیگری در این مورد نمی توان زد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.