Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

Warner Bros به شایعات پیرامون Batman جدید افزود: آیا بازی جدیدی درراه است؟

یحیی رحیمی 10 دی 1397 بدون دیدگاه
1,095 بازدید

Rocksteady مدتی است که در حال نشان دادن جزئیاتی از بازی جدیدی است. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر اینکه ّ Super Man درراه است بیان شد اما حالا می‌دانیم که چنین بازی درحال‌توسعه نیست. شایعات مدام در حال افزایش هستند و حالا استدیو Warner Bros. Montreal نیز وارد جریان شده است و به نظر بوی Batman به مشام می رسد.

استدیو مونترال که قبلاً Batman: Arkham Origins را توسعه داده است، برای مدتی است که در حال صحبت و اشاره به پروژه جدید خود است؛ اما حالا شاهد یک خبر جدید از این استدیو هستیم. Geoff Ellenor که کارگردان بازی استدیو است، اخیراً لینکی مربوط به آرزوهای کریسمس در توییتر خود منتشر کرده است که با کلیک روی آن به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که تیم توسعه را با شعارنوشته‌ای در دست‌نشان می‌دهد.

روی این شعارنوشته واژه Redacted به معنی آماده چاپ یا احتمالاً آماده انتشار نوشته‌شده است که در شایعات قبلی نیز دیده می‌شد. اعضای استدیو Warner Bros. Montreal مدتی است که در هنگام صحبت از بازی جدید خود از این واژه استفاده می‌کنند. این واژه به‌گونه‌ای اشاره به Batman دارد. گفته می‌شود که کمیک‌های اخیر Batman در مورد Court of Owls بوده است و کمیک‌های بسیار جذابی نیز بوده‌اند. احتمالاً وقایع بازی نیز حول همین شکل بگیرد.

ما هنوز نمی‌دانیم که Warner Bros. Interactive Entertainment کی بالاخره بازی جدید خود را اعلام خواهند کرد. در حال حاضر تنها شایعات بی‌ربطی را در دست داریم. اگر خبرهای جدیدی را دریافت کردیم در اختیار شما خواهیم گذاشت. نظر شما چیست؟ Batman جدیدی درراه است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.